Ιουλίου 12, 2005

Μη μιλήσεις

Posted in Εφιάλτες στις 10:30 πμ από Διγέλαδος

Από εχθές το βράδυ.

Ήθελα να συμμετέχω τόσο πολύ σε ένα τρακάρισμα. Τουλάχιστον να ακουμπήσει το αμάξι (είναι σχεδόν διαλυμένο και θέλει διορθωσούλα). Πολύ άγχος για το αμάξι, πολύ άγχος για μια κοπελιά. «Όλα θα φτιάξουν μου λέει ένας τερατόμορφος γίγαντας», με ρωτάει «Θέλεις όλα να φτιάξουν;» κι εγώ του απαντάω καταφατικά. Τότε συνεχίζει να λέει «Θα απελευθερωθείς. Όμως δεν θα μιλήσεις μετά» φυσικά εγώ λέω κανένα πρόβλημα. «Δεν θα μιλάς» επιμένει, έτσι νομίζεις σκέφτομαι. Αρχίζουν να του πετάνε με ένα σωλήνα κρύο υγρό, σαν ρευστό άζωτο ήταν. Αλλά τα μούτρα ήταν πολύ μεγάλα και αργούσε η διαδικασία. Σκεφτόμουν ότι για αυτόν θα ήταν σαν να του κάνανε κρυοπληξία, σαν μικρές καρφίτσες να μπαίνουν στο πρόσωπο του. Σιγά – Σιγά ακινητοποίηθηκε και ξάπλωσε ανάσκελα. Χα! Ευτυχώς τελείωσε. Όμως τότε ξαφνικά άνοιξε τα μάτια του. Με κοίταξε κατευθείαν στα μάτια. Ανατρίχιασα. Σηκώθηκε προς το πάνω και ήρθε προς το μέρος μου καλύπτοντας όλο το σώμα μου. Τα τεράστια χέρια του τείνανε προς το στόμα μου. «Είπαμε ότι δεν θα μιλήσεις!» είπε με μια δυνατή φωνή. Όχι! Τι παει να κάνει. Κι άρχιζε να σχηματίζει τα δάχτυλα του σαν μια τεράστια δαγκάνα προσπαθόντας να μπει μέσα στο στόμα μου και να τραβήξει τη γλώσσα μου, να τη κόψει. «Μη!» φώναξα, πανικοβλημένος «Σταμάτα!» «Μη!» Με άκουγα μέσα από τον ύπνο μου. Ονειρεύομαι. Ναι σίγουρα ονειρεύομαι, δεν συμβαίνει αυτό το πράγμα. Ξύπνησα, ιδρωμένος.

Ευτυχώς μετά όταν ξανακοιμήθηκα είδα ένα καζίνο που όταν έβαζες τα λεφτά σου μετά κέρδιζες μπλε ζαχαρωτά φτιαγμένα από όπιο.

Σχολιάστε

