Φεβρουαρίου 13, 2006

Coffin Online

Posted in Εφιάλτες, από E-mails στις 5:57 μμ από ονειροναύτης

Έβλεπα στον ύπνο μου ότι παρακολουθούσα τηλεόραση και λέγανε για ένα site που αν βάλεις το όνομα ενός αποθανόντος θα μπορέσεις να ακούσεις κατευθείαν τους ήχους που βγαίνουν από το φέρετρο του. Στα ξαφνικά βλέπω κάποιο απροσδιόριστο άτομο να μπαίνει στο pc μου και να γράφει το ονοματεπώνυμό μου και την επόμενη στιγμή βλέπω τον εαυτό μου σε ένα φέρετρο ζωντανό. Εγώ να προσπαθώ να βγω έξω και να χτυπιέμαι. Μάλιστα ξύπνησα ιδρωμένος πολΥΥΥΥ, αφού χτύπησα πολύ δυνατά στη ξύλινη βάση του κρεβατιού κάτω από τα πόδια.

από τον Monte-Christo

profil στο Rockarolla.gr,
profil στο urbanlegends.gr

Σχολιάστε

