Φεβρουαρίου 16, 2006

ο Μπαντάκ Ξυλούργος

Posted in Διάλογοι, Ρεαλιστικά, από E-mails στις 4:51 μμ από ονειροναύτης

Μπήκα στο μαγαζί με φούρια… «Μπαντάκ πιασε 10 ξυλόπροκες ένα
γυαλόχαρτο και μια λάμα» Στην πραγματικότητα ο Μπαντάκ είναι κοντούλης με μια μικρή καμπούρα. Στο όνειρό μου όμως ήταν θεόρατος. Με χαϊδεύει στο κεφάλι και χαμογελάει…
‘Δουλειά πας?’
‘ναι’ του απαντώ.
Με κοιτάει από πάνω μέχρι κάτω εξεταστικά…
‘Έτσι?’ κοιτάζομαι και συνειδητοποιώ ότι δεν φοράω τα ρούχα της δουλειάς αλλά είμαι ντυμένη για βραδινή έξοδο… Φρικάρω…
Πάω να φύγω προς το σπίτι και σε μια γωνιά πετυχαίνω έναν παλιό συμμαθητή μου από το φροντιστήριο που τελικά τον δεχτήκανε κάπου στη Βοστόνη με υποτροφία…
Με φωνάζει… Γυρνάω και τον κοιτάζω επίμονα. Μου πονάνε τα μάτια (ακόμη και στον ύπνο πονάνε?)
«με ξέχασες ε?» μου λέει…
«εγώ? Πότε είχαμε πάρε δώσε εμείς, μου λες???»
«τέλος πάντων…»
Μου βάζει ένα χαρτάκι διπλωμένο στην τσέπη και με φιλάει στο μέτωπο…
Γυρνάω να φύγω…
‘Είσαι και γαμώ τα παιδιά!’ φωνάζει από πίσω μου, αλλά δεν τον ακούω…
Μπαίνω στο σπίτι μου και ακούω καυγάδες και φωνές… Φωνάζω
«Σκασμοοοοος!»
και μετά ξύπνησα.

από την Flying_Saucepan

Σχολιάστε

