Φεβρουαρίου 27, 2006

Ατάκα περί κακού

Posted in Διάλογοι, Ρεαλιστικά στις 9:50 πμ από Διγέλαδος

«If you have evil enemy,
then embrace the evil.»

Αυτήν την ατάκα άκουγα στο μυαλό μου σαν κάποιος να προσπαθεί να με συμβουλέψει, όταν στο όνειρό μου, έβλεπα να γρατζουνάνε το αμάξι μου (αν και δεν έχω τέτοιο αμάξι) και να το ψιλοκαταστρέφουν κάτι υποθετικοί εχθροί. Όμως ο εαυτός μου (πρέπει να είχα και μουστάκι και πιο μεγαλόσωμος) άρχισε και ο ίδιος να καταστρέφει το αμάξι με χαρακιές χαμογελώντας. Παντού ακόμα και στο μπορμπαγκάζ και να βλέπω την πινακίδα να φεύγει. Εγώ από μέσα μου έλεγα.. «ε, σίγουρα θέλεις να το κάνεις αυτό;»

Σχολιάστε

