Μαρτίου 8, 2006

Ψευδαισθήσεις και παιχνίδια επ. φαντασίας

Posted in Επαναλαμβανόμενα, Επιστ. Φαντασίας στις 10:18 πμ από Διγέλαδος

Είχα δυο όνειρα. Το πρώτο πάλι ήταν ένα επαναλαμβανόμενο όνειρο, διαφορετικό με το προχθεσινό, αλλά κι αυτό ουκ ολίγες φορές το βλέπω. Είναι το κλασσικό διαγώνισμα στο σχολείο, με τον «αγαπημένο μου» καθηγητή σε θέμα «μαθηματικο-ιστορία» :S Το περίεργο όμως ήταν ότι ήμουν προετοιμασμένος, αλλά έγραψα τα θέματα στο χαρτί πριν μπω στη τάξη κι όταν μπήκα μου την πήρε και μου είπε δεν πιάνεται αυτό :S Και μετά τα είχα ξεχάσει όλα…

Και τώρα το main topic:

Μπροστά σε μια ομάδα φανατικών επ. φαντασίας προσπαθούσα να τους κάνω να πιστέψουν ότι έχω ένα αληθινό αντικείμενο επ. φαντασίας (αν γίνεται αυτό). Και για να τους κάνω να το πιστέψουν ακόμα περισσότερο, έδωσα την ψευδαίσθηση (λες και ήμουν κανένας coperfield) ότι το εμφάνιζα μετά από μια τηλεμεταφορά. Με ένα καθρεφτάκι λοιπόν εξαφάνισα το αντικείμενο από ένα απομακρυσμένο τραπέζι (το καθρεφτάκι μπήκε από μπροστά κι έτσι όπως καθρέφτιζε το χώρο σου έδινε την ψευδαίσθηση ότι απλώς δεν υπήρχε τίποτα στο τραπέζι. Μετά, με ταχυδακτυλουργικά κόλπα το εμφάνισα στο χέρι μου. Ήταν κάτι σαν το όπλο του «Πόλεμος των Άστρων» (lightsaber) που έδινε μια ψεύτικη φωσφορούχα λάμψη. Φυσικά τους εντυπωσίασα όλους, ενώ στα χέρια μου το ένοιωθα σαν λάστιχο.

Μετά πήγα σε ένα άλλο τραπέζι. Εκεί είδα μια παιχνιδο-κονσόλα, αν και δεν φάνηκε να ήταν τόσο παιχνίδι γιατί πρέπει μέσα να ήταν κάποιος φίλος. Η κονσόλα απεικόνιζε τους πλανήτες και τις τροχιές των δορυφόρων σε μια δυο-διαστάσεων τεχνητή εικόνα. Εγώ έπρεπε με ένα τρόπο να πάρω ένα διαστημόπλοιο από τον έναν πλανήτη και να το μεταφέρω με ασφάλεια σε έναν άλλον πλανήτη, αλλά ο μόνος τρόπος ήταν να το μεταφέρω πρώτα στην τροχιά εκείνου του πλανήτη. Μερικές φορές δεν τα κατάφερνα και ξέφευγε από την τροχιά πέφτοντας στο άπειρο. Μετά από κάποιες προσπάθειες το κατάφερα να το αφήσω στην τροχιά του πλανήτη.

Σημειώσεις: Περιέργες εικόνες, γιατί να θέλω να κοροϊδέψω τους φανς της επ. φαντασίας, αφου είμαι κι εγώ ένας από αυτούς; ή έτσι νοιώθω ήδη; Για το παιχνίδι πρέπει να επηρεάστηκα από τη σχετική είδηση της Nasa που προσπαθούν βάλουν στη τροχιά του Άρη έναν τεχνητό δορυφόρο και από ένα comment του Titana στο http://www.pestaola.gr ότι το nick του είναι από τον δορυφόρο του Κρόνου. (Φυσικά αυτά τα δυο δεν τα ειχα συνδέσει στο μυαλό μου πριν το όνειρο.)

Σχολιάστε

