Μαρτίου 14, 2006

Άστατος ύπνος – Δρ. ερώτηση περί συνειδητού – συγγενείς

Posted in Διάλογοι, Επαναλαμβανόμενα στις 10:26 πμ από Διγέλαδος

Δεν είχα πολύ καλό ύπνο εχθές παρόλο που προσπάθησα να κοιμηθώ νωρίς. Συνέχεια άνοιγα τα μάτια μου κι έννοιωθα ότι μου είχε κάτσει το φαγητό στο στομάχι (ενώ είχα φάει ελαφριά). Πρώτο όνειρο ήταν με την αδερφή μου και ήμασταν στο παλιό μας σπίτι που είχαμε στην προεφηβία. Εκεί ήθελε να κάνει ένα πάρτυ για την ξαδερφούλα μας, αλλά είχε σκοπό να αγοράσει πάρα πολλά παιχνίδια και κασσέτες για εκείνο το βράδυ. Εγώ το θέωρησα υπερβολικό και την αποκαλούσα τρελή! Μέχρι που την απειλούσα ότι θα πάρω τηλ. τον πατέρα μας να του πω το και το.

Εδω είναι δύσκολο να καταλάβω αν έχει σχέση με κάποια γεγονότα που έλαβαν χώρα τις προηγούμενες μέρες ή θέλουν απλώς να πουν ότι πρέπει να αρχίζω να δέχομαι με περισσότερη ευχαρίστηση δώρα από τους δικούς μου για τον παιδικό μου εαυτό. (μπορεί να είναι και συνδυασμός)

Στο άλλο όνειρο είδα για μερικά δευτερόλεπτα έναν μεσήλικα που είχε την εμφάνιση ενός επιστήμονα προφέσσορα, μπόλικα άσπρα μούσια, καραφλίτσα, αλλά τα πλάγια μαλιά του πάνω από τα αυτιά του να είναι πυκνά και ατημέλητα. Τέλος πάντως αυτός ο κύριος μου έκανε μια ερώτηση:

«Γιατί δεν βάζεις το συνειδητό σου (εαυτό) μέσα στα όνειρά σου;»

Εγώ φύσικά έμεινα,  και έλεγα, δηλαδή τώρα όνειρευομαι; χωρίς να το πιστεύω! Ακόμα και το υποσεινηδητό μου μου την λέει που δεν έχω καταφέρει τελευταία να έχω συνειδητά όνειρα (Lucid dreams).

Στο τέλος είδα για μια άλλη φορά ένα όνειρο με ένα «πρόσωπο» που βλέπω τα τελευταία βράδια. Μέχρι και η παρέα μου τα οργάνωσε έτσι ώστε να βρεθούμε όλοι μαζί κάπου.

Σχολιάστε

