Μαρτίου 14, 2006

Όμορφο γατο-όνειρο-ανάμνηση

Posted in Ρεαλιστικά, από E-mails στις 1:04 μμ από ονειροναύτης

cat dreamΕιδα λέει οτι γυρνούσα από τη σχολή και ημουν πολυ χαρούμενη… Μαλιστα φορουσα σιδερωμενο πουκάμισο πράγμα που μου εκανε εντυπωση. Μετά πήγα σε ενα σπίτι που ήταν το σπίτι μου (στον υπνο μου) και ήταν πολυ ωραίο, είχε συνηθισμένα έπιπλα και μεγάλο μπαλκόνι. Στο μπαλκόνι είχε δυο καρέκλες πλαστικές, ενα τραπεζάκι και πολλές γλάστρες με πράσινα φυτά. Πήρα το λάστιχο και άρχισα να τα ποτίζω. Στα πόδια μου ήρθε και τριβότανε μια γάτα και τοτε αφησα το λάστιχο και πηρα την γάτα αγκαλιά και καθίσαμε στην καρεκλα και την χάιδευα και η γάτα καθόταν ήσυχα. Επισης παρατήρησα οτι στο όνειρο αυτο δεν φορούσα μαύρα ρούχα (που φοράω συνήθως) αλλά ένα κίτρινο μπουφάν.
Μετά απο κάποια ώρα μπαινει στο μπαλκονι μια καθηγήτρια μου απο τη σχολή και μου λεει: ‘Ηρθες? Αντε ασε την γατα, πλυνε τα χερια σου και ελα να φαμε» και μου χαμογελαει. (εμενα η ολη εξέλιξη στον υπνο μου, μου φαινοταν φυσιολογικη). Μετά πάω μέσα (με την γάτα) και μου λέει ‘Παιδί μου, βάλε στη γάτα να φάει, μη περιμένεις να τα κάνει όλα ο αδερφός σου, το βράδυ θα ρθεί ο πατέρας σας, να πάμε στο ***» (***= δεν θυμαμαι το μερος)

Εδώ ξύπνησα. Προσπάθησα να ξανακοιμηθώ μπας και συνεχίσει το ονειρο αλλα μπαααα…

από την Flying-Saucepan (αυτό είναι και το δεύτερο της όνειρο εδώ)

Σχολιάστε

