Μαρτίου 17, 2006

Φωτο-Συμφωνίας αποστολή

Posted in Μυστηρίου, Φανταζύ στις 6:40 μμ από Διγέλαδος

Φτάνω επιτέλους στη μικρή βραχονησίδα με το καΐκι μου. Το δένω κάπου και κοιτάζω τα πέτρινα σκαλιά που πρέπει να ανέβω για να φτάσω στην κορυφή του νησιού. Εκεί βρισκόταν ένα μικρό ξύλινο σπίτι. Σκούπισα τον ιδρώτα από το πρόσωπό μου αν και το μόνο που είχα από πάνω μου στον ουρανό ήταν το φεγγάρι. Έπρεπε να το επιστρέψω πίσω και να ακολουθήσω πιστά τις οδηγίες που μου δώσανε. Όταν πια ανέβηκα όλα τα σκαλιά, κοίταξα για λίγο τη θέα Ίσα-ίσα ξεχώριζε το κάστρο στην απέναντι όχθη με τα ένδοξα τείχη να περιμένουν καρτερά την άφιξη του και τις μισάνοιχτες λάμπες πάνω στους ψηλούς στύλους τους να φωτίζουν λίγο μέσα στην νύχτα. Γυρίζω το σώμα μου προς το σπιτάκι, βρίσκω γρήγορα το πολυπόθητο αντικείμενο και επιτέλους με προϋπαντεί ο πιστό μου φίλος, ένα ζωάκι, συνδυασμός μεταξύ γάτας και σκυλιού. Κοιτάζω αν έχει φάει όλη τη τροφή του από το μπολάκι του και μετά του δίνω αυτό που κρατούσα στα χέρια μου. Το παίρνει αμέσως στα δόντια του και τρέχει σε μια γωνιά κοντά στην άκρη από εκεί που κοιτούσα τη θέα κι αρχίζει να σκάβει το καφέ χώμα για να κρύψει μάλλον εκεί το πράγμα. Όταν τελειώνει γυρίζει από την άλλη και τρέχει προς τα κάτω του νησιού, τότε κατάλαβα ότι θα πήγαινε στην αντίθετη όχθη. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά θα πήγαινε στο απέναντι φρούριο. Τελικά αντί για αυτό που περίμενε θα τους ερχόταν κάτι άλλο. Μόλις έφτασε το μικρούλι στο κάστρο, τότε τα φώτα δυναμώσανε για να κάνουν το σινιάλο τους. Αφού σιγουρεύτηκα, πήγα και άναψα τους δικούς μου λαμπτήρες πού ήταν σε στύλους γύρω από το σπίτι όπως είχαμε συμφωνήσει. Τώρα το μόνο που χρειαζόταν να κάνω ήταν να πάω αυτοπροσώπως το πράγμα. Γιατί μέχρι τώρα θα έχουν καταλάβει τι έχει συμβεί. Εκτός κι αν υπάρχει άλλος τρόπος…

Σημείωση: Το ζωάκι είναι συνδυασμός μάλλον της ανάμνησης του πρώην κατοικίδιου που ειχα (ένα σκυλάκι) και το νυν (ένα γατάκι). Το αντικείμενο δεν θυμάμαι τι ήταν, πάντως κάτι μικρό, πάντως δεν νομίζω να κατάλαβα ούτε στο όνειρο. Ίσα ισα θυμάμαι ότι θυμάμαι γιατί το είχα το όνειρα μέσα στη μέση του ύπνου μου.

Σχολιάστε

