Μαρτίου 22, 2006

Δυο Γυναίκες Μάγισσες;

Posted in Κοινωνικά, Μυστηρίου στις 10:21 πμ από Διγέλαδος

Για μια άλλη φορά βρέθηκα σε ένα κτίριο, συνεχίζω να βλέπω ότι είμαι μέσα σε κτίρια κι αυτό κάπως με στεναχωρεί. Είμαι σε έναν διάδρομο και θέλω να γυρίσω πίσω, από τις πόρτες που ήρθα ισως. Ένας τύπος (κάπως μεγαλύτερος από μένα) με είδε τι πήγαινα να κάνω και μου φώναξε να μην τολμήσω να το κάνω με ένα απειλητικό ύφος. Τέλος πάντων δεν το κάνω και συνεχίζω το διάδρομο, αυτός μπήκε σε ένα δωμάτιο λίγο πιο πέρα από μια πόρτα. Λίγο πιο πέρα βρέθηκα μέσα από μια άλλη πόρτα σε ένα μεγάλο χώρο, που από τι φάνηκε ήταν ένα σινεμά (για μια άλλη φορά). Πίσω καθόντουσαν δυο κοπέλες (η μια είναι γνωστή μου και στην πραγματικότητα) και με βλέπουν. Τότε από πίσω μου εμφανίστηκε και ο τύπος από πριν κι άρχησε να μου μιλάει με ευγενικό/καλό τρόπο για να κάτσει μαζί μας. Ξαφνικά η εικόνα για πολύ λίγο άλλαξε, ναι μεν είμασταν στον ίδιο χώρο και πίσω από τα καθίσματα, αλλά ήμασταν καθισμένοι σε ένα τραπέζι. Ο τύπος ήταν καθισμένος δίπλα στη μια κοπέλα (αυτή δεν μου θυμίσε κάποια συγκεκριμένη) και με λίγα λόγια του τρέχαν του σάλια (μεταφορικά), Απέναντι από τη κοπέλα που ήξερα καθόταν ένα άλλο παιδί που φαίνεται να είχαν βγει μαζί. Το παιδί αυτό, παρόλο συνομίλικός μου ήταν τόσο λεπτός, και με μαλλιά παιδικά (ξανθιά με μπούκλες) που φαινόταν αρκετά χρόνια μικρότερος. Εγω ήμουν μάλλον στην κεφαλή του τραπεζιού και τους έβλεπα.

Τελειώνει το όλο σκηνικό και όλοι παίρνουν το δρόμο τους. Κι έγινε κάτι το συνταρακτικό μετά από κάποιες ώρες. Εκεί που ο τύπος, που έπαιζε τον μάγκα, ήταν ξαπλωμένος / καθισμένος  σε μια πλευρά του τοίχου του διαδρόμου ξαφνικά άρχιζε να διαλύεται και από μέσα να εμφανίζεται η κοπελιά που προσπαθούσε να κάνει κάτι μαζί της. Η κοπελιά έκανε πώς μόλις είχε ξυπνήσει και δεν πρέπει να θυμόταν τίποτα. Όταν σηκώθηκε δε, τα μαλλιά της φαινόντουσαν σαν να είχε πάθει ηλεκτροπληξία. Επίσης ο άλλος ο άντρας που φαινόταν σαν παιδί είχε πάει στις προστινές θέσεις του σινεμά, αλλά ξαφνικά κι αυτός άρχισε να διαλύεται (ή να πεθαίνει) και να εξαφανίζεται. Αυτά.

Αργότερα είδα και κάτι άλλες σκηνές, δεν θυμάμαι ακριβώς τι, αλλά πάντως στη μια ήμουν εγώ που ήμουν κάτι σαν πειραματόζωο και είχα βουτήξει μέσα σε μια τεράστια δεξαμενή νερού. Μέσα ήταν κάτι φάλαινες (!) και τα νερά ήταν βρώμικα. Απ’ ότι κατάλαβα ήθελαν να δουν πόσο μπορούσα να αντέξω….

Σχολιάστε

