Μαρτίου 23, 2006

Χαμένος στην Κίνα

Posted in Συνειδητά (lucid) στις 10:54 πμ από Διγέλαδος

Επιτέλους κι ένα συνειδητό όνειρο μετά από αρκετό καιρό. Έφτασα με το τρένο σε μια περιοχή που δεν έβλεπες ίχνος του ανθρώπινου πολιτισμού, πανέμορφα πράσινα κι ατελείωτα λαγκάδια. Ο σκοπός ήταν να φτάσω στον επόμενο σταθμό με τα πόδια γιατι δεν μπορούσε μάλλον το τρένο να πάει μέχρι εκεί (δικό μου συμπέρασμα αυτό) Ξεκίνησα χάραμα, και περπατούσα μέσα από κάτι μικρά μονοπατάκια. Σκέφτηκα ότι τουλάχιστον έπρεπε να βρω έναν κεντρικό δρόμο που λογικά θα οδηγούσε στον επόμενο σταθμό. Μετά από λίγο περπάτημα, έφτασα σε αυτόν τον δρόμο. Και μπορούσα να είχα μια πανέμορφη θέα. Επιτέλους ονειρεύομαι ότι είμαι έξω από κτίριο (βλέπε προηγούμενο όνειρο)! Καθώς περπατούσα άρχισα να βλέπω και ανθρώπους να περπατάνε επίσης και σιγά σιγά να αυξάνονται και λέω άρα θα είμαι σε καλό δρόμο, όμως τα πρόσωπά τους ήταν κάπως παραμορφωμένα και σκέφτηκα αποκλείεται να είναι είναι αυτό αληθινό και συνειδητοποίησα ότι ονειρεύομαι. Με χαρά εγώ, άρχισα να παρατηρώ με πιο προσοχή το περίγυρω μου αλλά και τους ίδιους τους ανθρώπους. Όσο περισσότεροι γινόντουσαν τόσο πιο θολό γινόταν το πρόσωπό τους, λες και επειδή ήταν πολλοί δεν προλάβαινε το υποσεινήδητό μου να τους φτιάξει ένα πρόσωπο! Ενώ τα μαλλιά τους και τα ρούχα τους μπορούσα να τα δω μια χαρά! Αλλά το περίεργο δεν ήταν τόσο αυτό, αλλά το ότι άρχισαν να μαζεύονται και πολλοί Κινέζοι, λές και ήμουν όντως στην Κίνα. Όμως τα πρόσωπα των Κινέζων μπορούσα να τα δω μια χαρά! Ίσως επειδή όλοι μοιάζαν μεταξύ τους (το κλασσικό που λέει ο κάθε λαός για τους άλλους λαούς, ότι όλοι φαίνονται ίδιοι) και δεν χρειαζόταν πολύ προσπάθεια να φτιαχτούν τα πρόσωπά τους.

Μετά άρχιζα να τους παρενοχλώ (όχι μόνο τους Κινέζους) χωρίς φυσικά να αντιδρούν (σαν μαριονέτες ήταν). Πήγαινα και τους πείραζα τα ρούχα, τους έγδυνα από περιέργεια κι άλλα (είμαι πολύ πειραχτήρι τελικά) κι αφού εστίαζα σε αυτούς για αρκετή ώρα μπορούσα να δω και λίγο τα πρόσωπά τους. Το άλλο περίεργο είναι ότι όταν τους πλησίαζα πολύ με το σώμα μου και βουτούσα το χέρι μου, έμπαινε μέσα στο σώμα τους κατά μια έννοια, δηλαδή έμπαινα εγώ και μπορούσα να δω από μέσα από το σώμα τους σαν να μην είχαν κατασκευαστεί καλά ώστε να πληρούν όλους τους κανόνες φυσικής και ανατομίας… (σαν ένα bug σε ένα computer game)

Ως φυσικόν, βαρέθηκα και είπα μέσα μου, ώρα να φύγω, να αλλάξω το σκηνικό γύρω μου τελος πάντων. Η τεχνική που υπάρχει για να καταφέρνεις κάτι τέτοιο είναι να περιστρέφεσαι γύρω από τον εαυτό σου, όπως κάνουν τα μικρά παιδιά για να ζαλιστούν. Αλλά έχω τόσο καιρό να το κάνω αυτό που δεν μπορούσα να το κάνω με επιτυχία, σαν να μην ήξερα πως. Δηλαδή έκανα με τα πόδια μου μια μισή περιστροφή και μετά σταματούσα κι έλεγα όχι δεν το κάνω καλά. Και προσπαθούσα να δώσω και φόρα στον εαυτό μου :s Μετά εμφανίστηκε ένα κουτί από το πουθενά να αιωρείται και είχε κάτι σαν οθόνες και από τις τέσσερεις πλευρές. Με κάτι οδηγίες ή σύμβολα πάνω τους, δεν θυμάμαι πολύ καλά. Αλλά πάντως έλεγα, να ωρίστε διαβάζω μια χαρά που λένε κάποιοι ειδικοί ότι δε γίνεται να διαβάζω στα όνειρα κι ολας. Στο μεταξύ με κοιτούσα οι περαστικοί με περιέργεια και ερχόντουσα κοντά μου και με ρωτούσαν τι έκανα. Μετά άλλαξε το όνειρο κι έτσι έχασα την συνειδητότητά μου.

3 Σχόλια »

  1. Lexx said,

    Απλά τέλειο όνειρο, χαχα. Πολυ μου άρεσε αλλά με έχει φάει η περιέργεια τώρα. Ποιο pc game έπαιζες πριν κοιμηθείς;;; Γιατί δεν μπορεί…

    Μου άρεσα πολύ οι πειραματισμοί και και επίσης ήταν κορυφαίο που διάβαζες μέσα στο όνειρο και έκανες αυτόν το συλλογισμό. Πολύ καλός συλλογισμός!! Είμαι ενθουσιασμένος.

  2. Έχω να παιξώ αρκετό καιρό pc-games. Εκτός από το Myst που έπαιξα για
    λίγο καιρό πριν κάτι μήνες, έχω να παίξω κανα χρόνο πιο πριν. Thanx
    πάντως! Να δεις εγώ πως ενθουσιάστηκα όταν μπορούσα να διαβάσω, έστω
    και για λίγο. Αλλά στεναχωρήθηκα λίγο που δεν μπορεσα να αλλάξω το
    σκηνικό γύρω μου.

  3. lexx said,

    Μην ανησυχεις, σημασία εχει που θυμηθηκες τι πρεπει να κανεις για να αλλαξεισ το σκηνικο 😉


Σχολιάστε

