Απρίλιος 11, 2006

Τρακάρισμα με μπετονιέρα

Posted in Ρεαλιστικά στις 2:03 μμ από Διγέλαδος

Είναι ένας δρόμος κοντά στο σπίτι μου που κάνει μια μικρή διχάλα. Φυσικά σπάνια βγάζει κάποιος φλας για να στρίψει. Anyway, στο όνειρο μου είδα ότι οδηγούσα και μπροστά μου ήταν ένα μαυρό αμάξι και όπως έτρεχε άρχισε να κάνει χώρο για να προσπεράσω, αλλά εγώ δεν ήθελα / δεν είχα όρεξη και έκανα λίγο προς τα πίσω. Τότε το αμάξι αφού είδε ότι δεν τον προσπερνάω ξαναπήγε να πάρει την αριστερή λωρίδα, αλλά δεν είδε ότι ερχόταν μια μπετονιέρα από τα αριστερά (ήταν αριστερά της διχάλας και δεν φαινόταν καλά) η οποία είδε το χώρο που είχε αφήσει πριν ο άλλος και πήγε να μπει μπροστά μου και αυτή, έτσι μπροστά στα ματάκια μου είδα μια "πανέμορφη" σύγκρουση μεταξύ μπετονιέρας και μαύρου αμαξιού τα οποία από την δύναμη της σύγκρουσης τινάχτηκαν προς τα δεξιά του δρόμου. Εγώ τα έπαιξα με αυτά που έβλεπα. Και συνέχισα με το πόδι μου να πατάει μαλακά το γκάζι προσπερνώντας το χαμό, αλλά δεν άντεξα για πολύ το όλο σκηνικό και σκέφτηκα ότι πρέπει να φωνάξω οπωσδήποτε ένα ασθενοφώρο, κάτι τελοσπάντων. Ευτυχώς από πίσω μου μετά από ένα δυο αμάξια ήταν ένα αστυνομικό. Σταμάτησα σιγά σιγά, έβγαλα alarm (ακινητοποιήσα λίγο πολύ όλη τη κίνηση) και πήγα προς τα πίσω για να βρω το αστυνομικό. Τους είπα το και το, αλλά αυτοί με κοιτούσαν σαν χάνοι. Εγώ είχα φτάσει σε σημείο που ήθελα να κλάψω και δύσκολα συγκρατιόμουνα. Ευτυχώς κάποια στιγμή πειστήκανε και είπανε να ελέγξουν τι έγινε. Όταν ξύπνησα όντως ήμουν μπουκωμένος έτοιμος να κλάψω.

επαναλαμβανόμενο στοιχείο: αυτοκίνητο

Όλο αυτό το όνειρο ήταν ένας συνδυασμών κάποιων πρόσφατων αναμνήσεων:

  • Αμάξια με κολλητούς, εγώ ήμουν στο ένα και κάναμε σινιάλα στους άλλους για προσπεράσματα.
  • Τελευταία ακουγα για μπετά συνέχεια.
  • Είδα κάτι μαύρα αμάξια που με παραξενέψανε κάπως παρκαρισμένα. 
Σχολιάστε

