Απρίλιος 22, 2006

Καταγράφω όνειρα μέσα στο Όνειρο

Posted in Ρεαλιστικά στις 9:56 πμ από Διγέλαδος

Στο πρώτο όνειρο ονειρεύτηκα άλλα δυο όνειρα. Δηλαδή ονειρεύτηκα πρώτα δυο όνειρα και μετά ξύπνησα, αλλά μέσα στο όνειρό μου κι αμέσως έκατσα για να τα θυμηθώ και μάλιστα πήρα ένα τετράδιο κι άρχισα να τα γράφω όπως κάνω αυτή τη στιγμή. Είχα ξυπνήσει σε ένα δωμάτιο μικρό όπως αυτό των εστιών, πολύ τακτοποιημένο, σχεδόν άδειο, με τις μοκέτες του και το ξύλινο καφέ γραφείο κολλημένο στον τοίχο με τον ηλ. υπολογιστή από πάνω. Πρώτα όταν ξύπνησα μέσα στο όνειρό μου προσπάθησα να επαναλάβω τις εικόνες από τα δυο όνειρα που είχα και μετά άρχισα να τις καταγράφω. Το πρώτο όνειρο το θυμόμουν καλύτερα όπως και τώρα, το δεύτερο όμως μόνο κάποιες εικόνες, ενώ τώρα δεν το θυμάμαι καθόλου. Όπως άρχισα να τα γράφω κάτω αναρωτιόμουν αν τελικά έπρεπε να προσπαθείς να θυμηθείς όλα τα όνειρα με λεπτομέρειες ή είναι σημαντικές μόνο οι εικόνες που μας μένουν από το όνειρο από μόνες τους κι ας είναι μόνο μικρά κομμάτια απ’ όλο το όνειρο. Πάντως στο πρώτο όνειρο είδα ξανά τους πρώην συναδέλφους μου, τους βοηθούσα να φτιάξουν κάποια χαρτιά. Μετά η γυναίκα του πρώην αφεντικού μου, η οποία αυτή έλεγχε την περισσότερη εταιρία (όχι μόνο στο όνειρο) είχε έρθει στο δωμάτιο μου για να κάνουμε μια δουλειά μαζί. Μου έλεγε τα ονόματα κάποιων παλιών ή αρχαίων νομισματικών μονάδων (και κάποιο ποσό τους) για να το ψάξω στο ίντερνετ. Σε μερικά τη ρωτούσα πόσο ισούνται με άλλες μονάδες κι αν μπορούσα να γράψω πουγκί. Το περίεργο με την όλη υπόθεση ήταν ότι κάτι είχα πάθει και το στόμα μου γέμιζε συνέχεια σάλια και μετά σάλιωνα με τα δάχτυλά μου το χαρτί πάνω στο οποίο έγραφα (κάνοντας το μούσκεμα).

Δυστυχώς πριν καταγράψω το δεύτερο όνειρο αποκοιμήθηκα μέσα στο όνειρό μου και τώρα δεν θυμάμαι τίποτα. Μετά το επόμενο όνειρο πάλι είχε λίγο σχέση με τη δουλειά, μάλιστα κάποια μου ζητούσε τη βοήθειά μου για να κάνει copy paste με το κείμενο σε μια σελίδα. Εγώ της αρνήθηκα λέγοντας ότι δεν ξέρω (ή όντως δεν ήξερα ή δεν ήθελα να της δείξω), πάντως την έβαλα να μου δείξει. Με ρωτούσε πώς να πάρει μόνο τις λέξεις από ένα κείμενο κι όχι την εικόνα που τις περιείχε. Μετά καθώς πήγαινα στον υπολογιστή εκεί κοντά είχα μια κλήση από κάποιον στο κινητό (πρώτη φορά ονειρεύομαι το κινητό τηλέφωνο όπως είχα σημειώσει και πιο παλιά) απάντησα, αλλά το μόνο που άκουγα ήταν κάτι περίεργους ήχους, σαν να κουβαλιέται μέσα σε τσάντα και πατήθηκε καταλάθως το νούμερο. Γενικά πάντως και στην πραγματικότητα μου συμβαίνει αυτό (εκείνη την ημέρα από άγνωστο). Στον άλλο υπολογιστή που πήγαινα ήδη το κοιτούσαν δυο τεχνικοί (δυο παιδιά που τους θεωρώ top σε αυτόν το χώρο).

Έχω μια υποψία ότι είδα κι ένα άλλο ενδιαφέρον όνειρο μετά από αυτό αλλά δυστυχώς δεν το θυμάμαι. Το τελευταίο όνειρο πριν ξυπνήσω για να τα γράψω όλα αυτά (στην πραγματικότητα) έχει δυο επαναλαμβανόμενα στοιχεία για αυτό το βάζω σε διαφορετικό ποστ με τίτλο: Και οι τρελοί του ’30 βλέπανε σινεμά.

Το ξέρω ότι αυτά τα όνειρα ήταν κάπως βαρετά, αλλά τα έγραψα περισσότερο γιατί μου άρεσε που το υποσυνείδητό μου πια άρχισε κι αυτό να με βοηθάει να τα καταγράφω ακόμα και μέσα στο όνειρό μου και με έκανε να σκεφτώ διάφορα πράγματα ενώ ήδη είχα κουραστεί κάπως να τα καταγράφω κάθε μέρα.

Σχολιάστε

