Απρίλιος 23, 2006

Δουλειά απογοήτευση και σκυλιά του μέλλοντος

Posted in Επαναλαμβανόμενα, Ρεαλιστικά, Σκύλος στις 3:27 μμ από Διγέλαδος

Έχοντας το όνειρο που περιέγραψα εχθές σχετικά με τη παλιά μου δουλειά και τα σκυλιά θυμήθηκα ένα άλλο επίσης όνειρο που δεν έχω καταγράψει κάτω, αλλά το θυμάμαι καλά γιατί είχα συζητήσει για αυτό με τους φίλους μου. Λίγο πολύ εξέφραζε τα αισθήματα μου για αυτήν τη δουλειά, ο ρόλος μου σε αυτήν πια, αλλά και για κάποιους άλλους φόβους για το μέλλον. Το όνειρο χωριζόταν σε δυο τμήματα, και το κάθε τμήμα περιέγραφε το κάθε όροφο της δουλειάς μου όπως και στην πραγματικότητα. Αν και η τοποθεσία ήταν διαφορετική, αλλά την αναγνώρισα γιατί ήταν από τα πρώτα ηλεκτρονικά καταστήματα σε ένα εμπορικό κέντρο που είχα επισκεφτεί αφού είχα μετακομίσει.

Στο όνειρο, ο πάνω όροφος λοιπόν χωριζόταν σε δυο κομμάτια όπως και στην πραγματικότητα. Το αφεντικό είχε το συνηθισμένο του γραφείο με τους τείχους τους, ο υπόλοιπος χώρος ήταν περιφρουρημένος από τοίχους φτιαγμένους από σκούρο γυαλί. Για να μπω, έπρεπε να σπρώξω μια επίσης γυάλινη πόρτα. Μέσα σε αυτόν το χώρο είδα ένα δωμάτιο γεμάτο με υπολογιστές κολλημένους στους τοίχους και μπροστά από αυτούς να παίζουν ηλεκτρονικά παιχνίδια, σαν τα μαγαζιά ηλεκτρονικών, τα παιδιά που αντιπαθούσα στο σχολείο μου (γυμνάσιο και λύκειο).

Ο κάτω όροφος στον οποίο δούλευα εγώ (όπως και στην πραγματικότητα) για μια άλλη φορά χάζευα στον υπολογιστή κάνοντας βλακείες, αν και είχα τελειώσει νομίζω τις δουλειές μου. Ξαφνικά μπήκε μέσα το αφεντικό κι άρχιζε να με ρωτάει αν τελείωσα ή όχι και πότε θα κάνω κάτι άλλο. Τα κλασσικά πράγματα, κι εγώ του έλεγα ότι τελείωσα, αλλά δεν με πίστευε. Και τώρα θα πάμε στο πιο ενδιαφέρον κομμάτι του ονείρου για μένα. Ξαφνικά μπήκαν κάτι σαν αστυνομικοί (αλλά ένα ειδικό σώμα), μαζί τους είχαν κάτι σκυλιά ειδικά εκπαιδευμένα για ένα συγκεκριμένο πράγμα τελείως διαφορετικό από τα συνηθισμένα σκυλιά. Η αίσθηση πάνω στην οποία είχαν εκπαιδευτεί ήταν η αίσθηση της όρασης. Πήγαιναν σε φωτογραφίες κρεμασμένες στους τοίχους και με τα ειδικά μάτια τους μπορούσαν να κεντράρουν την προσοχή τους σε ένα συγκεκριμένο πρόσωπο, να μεγενθύνουν αυτό το κομμάτι της εικόνας και να ελέγξουν αν αναγνωρίζουν αυτό το πρόσωπο. Αφού το κάνανε παντού, έφυγαν.

Επαναλαμβανόμενα στοιχεία: χώρος εργασίας, σκυλιά

Σχολιάστε

