Μαΐου 10, 2006

Δυναμωτικό όνειρο

Posted in Ρεαλιστικά στις 7:00 πμ από Διγέλαδος

Ξύπνησα ακριβώς όπως ήμουν στο πάνω κρεβάτι (άνω κλίνη), σήκωσα το κεφάλι μου και κοίταξα προς τα πόδια μου. Πάνω στο μαύρο καγκελάκι της βάσης του κρεβατιού διάβασα δυο όνοματα που ήταν ανάγλυφα πάνω του. Ήταν το πραγματικό όνομα του javapapo κι ενός άλλου.

Αυτό το όνειρο μου έδωσε πάρα πολύ δύναμη γιατί ήταν το πρώτο μου βράδυ στο θάλαμο του στρατοπέδου και δεν μπορούσα να κλείσω μάτι. Γενικά τον javapapo τον σέβομαι αρκετά αφού τον είδα (δεν είπαμε πολλές κουβέντες) κι από κοντά στην πρώτη ελληνική ημερίδα για τη Java. Σε ένα blog του που είχα διαβάσει μίλησε για το MP3 player που είχε και στο στρατό (κι ο άλλος που ήταν γραμμένο το όνομά του πρέπει να είχε κάνει κάποια comments εκεί). Έτσι το όνειρο ήταν σαν να μου έλεγε να κοίτα και ποιοι άλλοι πέρασαν τα ίδια με σένα (όπου τα ενδιαφέροντα μας μοιάζουν αρκετά).

2 Σχόλια »

  1. javapapo said,

    μόλις ανακάλυψα το ποστ! έλα ρε μεγάλε thanx για τα καλά λόγια! ποιος εισαι δεν θυμαμαι.η μαλλον μπορεί να τα είπαμε αλλα δεν ξέρω την blog ταυτότητα σου!
    καλη συνέχεια ..keep in touch

  2. Σου ‘στειλα e-mail 😉


Σχολιάστε

