Μαΐου 13, 2006

Μη μου το πάρετε!

Posted in Ρεαλιστικά στις 7:51 πμ από Διγέλαδος

 

Έρχονται διάφοροι και μας κοιτάζουν καθώς κοιμόμαστε για να δουν αν έχουμε τίποτα πάνω μας που δεν επιτρέπεται στον στρατό. (Εκείνη τη βραδιά μας είχανε αγχώσει γιατί έλεγαν ότι θα κοιμηθεί από πάνω μας ένας αυστηρός) Εγώ δεν πρόλαβα να κρύψω τη δική μου συσκευή. Ήταν ένα μια συσκευή που έμοιαζε με mp3 player της εποχής μας. Εγώ ήμουν λίγο ξύπνιος κι όταν το πήραν στα χέρια τους ρωτούσαν αν είναι μια συγκεκριμένη μάρκα. Αλλά τους είπα ότι ήταν μια ότι-να-ναι. Τότε άρχισα να κλαψουρίζω για να μην μου την πάρουν. Και έλεγα «να! Ορίστε! Δεν έχω τραβήξει φωτογραφίες από το στρατόπεδο. Ορίστε μόνο φωτογραφίες από την Ινδία με τη μάνα μου να λαμβάνει μέρος σε ένα παραδοσιακό γάμο έχει.» Μετά τους είπα ότι μπορεί να καταγράψει κάτι σαν ταινία επίσης, και να το κάνει έτσι ώστε που να είναι σταθέρη μια φωτογραφία του προσώπου αλλά το στόμα να είναι ξένο και να κουνιέται. Τελικά μου την έδωσαν πίσω επειδή ήμουν καλό παιδί. Όταν ξύπνησα το επόμενο πρωί (αν και ακόμα ονειρευόμουν) είχα πάρει το δρόμο για το μαγαζί του sff. Όμως όπως πήγαινα ανακάλυψα ότι τα ακουστικά είναι  κομμένα και όπως ήμουν θυμωμένος γύρισα πίσω και προσπάθσηα να ξεκινήσω μια εξέγερση. Κι άλλα παιδιά μετά να σηκώνουν φακούς ή δεν ξέρω τι με τα χέρια τους και να φωνάζουν μαζί μου. Αργότερα γυρνάω ξανά στο μαγαζί και με πιάνει ένας τύπος που φορούσε μάλλον ένα σκουλαρίκι και με κάτι με καρφώνει στο χέρι και με ακινητοποιεί. Πήγα να το βγάλω με το άλλο χέρι και κολάει κι αυτό. Πάνω να φύγω και τρέχω πηδώντας από σκαλιά και παράθυρα και να με κυνηγάει αυτός. Μετά νομίζω άλλαξε το όνειρο ή ξύπνησα..

 

Σχολιάστε

