Ιουνίου 1, 2006

Ένα ποντίκι στην πλάτη μου

Posted in Ρεαλιστικά στις 5:52 μμ από Διγέλαδος

Περπατάω στο δρόμο και ψάχνω το κτίριο με τον αριθμό 3. Τελικά το βρίσκω, αλλά με δυσκολία γιατί η πόρτα είναι αρκετά στενή και δεν φένεται καλά. Έχω ξαναμπεί μέσα σε αυτό, σ' άλλο όνειρο, εκεί μένει μια γνωστή μου. Προσπερνάω ένα παιδί που ανοίγει την πόρτα για να δει ποιος είναι. Παρόλο που τον ξέρω συνεχίζω να ανεβαίνω τα σκαλιά για τους πάνω ορόφους. Εκείνη τη στιγμή πέφτει ένα μικρό ποντίκι στην πλάτη μου, άλλα μέσα από τη φανέλα, κι εγώ προσπαθώ να το βγάλω βιαστικά από την τρομάρα μου. Τότε ξυπνάω μέσα σ'άλλο όνειρο. Αλλά φαίνεται σαν πραγματικότητα γιατί ειμαι στην γνωστή μου άνω κλίνη (πάνω κρεβάτι) και προσπαθώ να φωνάξω για βοήθεια, αλλά δεν μου έβγαινε μιλιά κι άρχισα να τινάζω τα χέρια μου. Πέφτω από το κρεβάτι για να τραβήξω την προσοχή κι έρχεται μια κοπέλα που της έχω μιλήσει για το παρελθόν μου (αν είχε ιστορία το όνειρο). Στο μεταξύ όπως είμαι σκυμμένος στο δάπεδο σκέφτομαι τι θα της πω. Αφού σηκώνομαι της δίνω κι ένα μικρό φιλί.

(Το επόμενο όνειρο είχε σχέση με μαύρα σκυλιά σε παράταξη κι ένα άσχετο να μπαίνει απο μπροστά με το έτσι-θέλω. Και μια μπάντα που να μην μπορεί να φύγει από το χωριό…)

Σχολιάστε

