Ιουνίου 27, 2006

Είδα ότι πολεμούσα με δυο εαυτούς μου

Posted in Ρεαλιστικά στις 4:52 μμ από Διγέλαδος

Ήμασταν σε ένα δωμάτιο, ο ένας ήταν κακός, μοχθηρός κι άσχημος. Ο άλλος εαυτός μου κι εγώ τον πήραμε σηκωτό και τον πετάξαμε από το παράθυρο. Μετά στάθηκα απέναντι από τον εαυτό που είχε απομείνει, πρέπει να είχε μια άλφα κακία μέσα του αλλά τη γοητεία του την είχε. Δεν άντεξα και τον έσπρωξα στο παράθυρο. Αυτός προσπάθησε να κρατηθεί από το πεζουλάκι και δεν προχωρούσε σπιθαμή. Σιγά σιγά όμως άρχισα να νικάω. Αν και δεν είμαι σίγουρος για τη νίκη μου, γιατί ξύπνησα τότε…

2 Σχόλια »

  1. enteka said,

    το blog σου είναι τέλειο (και πολύ καλά έκανες και πρότεινες το goriana κι εμένα μ’ αρέσει πολύ)
    🙂

  2. Να ‘σαι καλά! Σ’ευχαριστώ πολύ κι εσένα το δικό σου πολύ καλό, μ’αρέσει που ειναι πάντα τοπ 11 αντί για τοπ 10. Γιατί όντως συνήθως όταν φτιάχνουμε ένα τοπ 10 θέλουμε μετά να βάλουμε κι άλλο ένα στη λίστα.


Σχολιάστε

