Ιουνίου 29, 2006

Τώρα φτιάχνω και σπίτι

Posted in Αυτοκίνητο, Επαναλαμβανόμενα στις 4:30 μμ από Διγέλαδος

Απ’ότι φαίνεται συνεχίζει η αναδιαμόρφωση της προσωπικότητας μου μια χαρά.

Εγώ και η παρέα μου (δεν κατάλαβα ποιοι) μείναμε εκτός σπιτιού. Κανονικά στο δρόμο, για κάποιο σοβαρό λόγο. Το μόνο μέρος για να πάμε ήταν μακρυά στην εξοχή, εκεί υπήρχαν κάποια σπίτια. Και σκεφτήκαμε να πάμε σε ένα σπίτι που ήξερα ότι είναι εγκατελειμένο λόγω του σεισμού του ’99. Είχε μαρκαριστεί με κόκκινο μαρκαδόρο νομίζω ως μη ακατάλληλο για κατοίκηση. Όταν το βρήκαμε αρχίσαμε τη δουλεία. Μπήκαμε μέσα και αρχίσαμε να τα διαλύουμε όλα για να βρούμε τις βάσεις των θεμελίων, ώστε να ξαναρχίσουμε να χτίζουμε πάνω σε αυτά από την αρχή. Επειδή αυτό ήταν κάπως κουραστικό γιατί ήταν σαν να ψάχναμε στα τυφλά. Κάποιος από μας βρήκε ή έφτιαξε κάποια σχέδια σύμφωνα με τα τοιχώματα που είχε το κτίριο. Δηλαδή λίγο πολύ μάντεψε που θα ήταν και συνεχίσαμε τη δουλειά μας.

Μερικά στοιχεία του ονείρου αυτού προέρχονται από δυο σχετικές συζήτησεις με σεισμούς και το μετρό στη θεσσαλονίκη. Αλλά νομίζω η εξήγηση είναι αυτή που διατύπωσα στην αρχή, ειδικά αν λογαριάσουμε και τα προηγούμενα όνειρα.

Επίσης είχα κι ένα άλλο όνειρο, όπου το υποσυνείδητό μου μου την είπε έπειδη έκανα βλακείες με το αμάξι το βράδυ 😛 και μου το έδειχνε κατεστραμένο μαζί με άλλα αμάξια αφού είχε κατεδαφιστεί το έδαφος. Το έψαχνα στο μεταξύ σε ένα συνεργείο, αλλά δεν το έβρισκα…

Σχολιάστε

