Ιουλίου 19, 2006

Ημίγυμνος αλλά περήφανος

Posted in Ρεαλιστικά στις 7:11 μμ από Διγέλαδος

Είχα δυο όνειρα αυτό το βράδυ με «γυμνό» μέσα 😉

Παρόλο που στα όνειρα, ντρεπόμαστε ή νοιώθουμε αμήχανοι όταν είμαστε γυμνοί εγώ ένοιωσα αρκετή αυτοπεποίθηση που πιστεύω ότι αυτό είναι πολύ καλό πράγμα. Στο πρώτο είδα ότι κατέβηκα σε ένα εμπορικό κέντρο φορώντας μόνο ένα το στενό μου μποξεράκι. Και δεν ντρέπομουν. Και μάλιστα ήθελα να κάνω έτσι όπως ήμουν έρανο για τους μαύρους σε μια αφρικάνικη χώρα όπως την Κένυα ή Ναμίμπια. Εκεί συνάντησα και μια παλιά συμμαθήτρια από το Λύκειο, πολύ καλή μαθήτρια στα Φιλολογικά, νομίζω στεκόταν και σε ένα έδρανο όπως αυτά που λέγονται «Information desk» και μιλήσαμε έτσι λίγο. Μετά κάτσαμε κάπου και εκεί ήταν και η Susan Sarandon (ναι η ηθοποιός) και συζητήσαμε για τη μοναξιά της (επειδή αυτή ήταν η απάντηση της, όταν τη ρωτήσαμε κάτι σχετικό).

Το άλλο όνειρο ήταν πιο censored. Ήμουν σε μια μεγάλη αίθουσα όπου γύρω γύρω στους τοίχους καθόντουσαν σε τραπέζια γνωστοί, συγγενείς, γονείς κτλ. (όχι μόνο δικοί μου όμως) σχημαντίζοντας ένα Π. Ενώ στο κέντρο στεκόταν μια κοπέλα γυμνή και μετά πήγα κι εγώ γυμνός κι «ενωθήκαμε» σε μια στάση περίεργη. Στήθος με στήθος, παλάμη με παλάμη, και γονατιστοί. Όλα αυτά μπροστά σε όλους. Λες και ήταν ένας γάμος…

2 Σχόλια »

  1. Εκτείθεσαι και μας εκθέτεις! Ωραίο το βρίσκω!

  2. Thanx! Ή κάνουμε κάτι ολοκληρωμένα ή δεν το κάνουμε καθόλου, ε; 😉 (έτσι λέω)


Σχολιάστε

