Αύγουστος 22, 2006

Λόγια για τα τελευταία μου όνειρα

Posted in Επαναλαμβανόμενα στις 8:33 μμ από Διγέλαδος

Ευκαιρία να κάνω μια ανασκόπηση στα όνειρα που είχα αυτόν τον καιρό. Θα μπορούσα να τα χωρήσω σε δυο κατηγορίες. Αυτά που έχουν σχέση με το χώρο στον οποίο ζω εδώ και 2 μήνες και που άρχισα ποια να το συνηθίζω (φυσικά βάζοντας και τα πρόσωπα που έχω μέσα καθημερινή επαφή). Και τα όνειρα που μου θυμίζουν όλες τις γυναικίες υπάρξεις που είχαν περάσει στη ζωή μου (είτε φιλικά είτε ερωτικά) τα όποια έχω χάσει κάθε επαφή μαζί τους εδώ και καιρό και τα έχω αναφέρει σε συζητήσεις ή τα έχω σκεφτεί κατά καιρούς.

Αυτά που έχουν σχέση με τον οικίο πια χώρο μου. Είναι ενδείξεις που απλώς υποψιαζόμουν στο ξύπνιο μου. Το ποια πράγματα μου κάνουν εντύπωση και τα σχετικά. Αλλά το πιο ενδιαφέρον είναι ότι μου δείχνουν πως βλέπω κάποια πρόσωπα από εκεί μέσα. Ποιος μπορεί να με πλησιάσει και πώς κολλάω μαζί του. Φυσικά παίζονται και διάφορα σενάρια που έχουν βασιστεί με διάφορες κουβέντες που έχουν ειπωθεί στο άσχετο άπο αξιωματικούς ή άλλους και μου έκαναν εντύπωση.

Τα άλλα όνειρα σχετικά με τις (πρώην) «φίλες» μου προσπαθούσαν να βάλουν τις σκέψεις μου σε μια τάξη σχετικά με αυτές. Ή ίσως το υποσυνειδητό μου ήθελε να δει πως θα αντιδρούσα συναισθηματικά σε κάθε ένα κι αν αξίζει να το σκέφτομαι ακόμα αυτό το άτομο (δηλαδή να το έχω ακόμα και στη μνήμη μου). Να το θέσω ψυχρά; Δεν υπάρχει καμιά αντίδραση; Τότε διαγραφή. Το περίεργο είναι ότι μάλιστα μου πρότεινε (το υποσυνειδητό μου) μια σειρά προτεραιότητας ή δύναμη σύνδεσης. Δηλαδή αυτά τα πρόσωπα που υπήρχαν πολλές πιθανότητες να είχα όντως κάποια συναισθηματική αντίδραση απέναντι τους τα έβαζε πολύ πιο κοντά μου, ενώ όσο λιγοστεύαν οι πιθανότητες κατά τη κρίση του υποσυνείδητού μου (ή της καρδιάς μου) τότε τόσο πιο μακριά τις έβαζε κι όλες βρισκόντουσαν στο ίδιο επίπεδο με μένα. Και μετά φυσικά άρχισε να παίζει το όνειρο κι εγώ το πειραματόζωο να βλέπω το κάθε άτομο όπως ήταν όλες μαζί και να έχω τις διαφορετικές σκέψεις μου κι αντιδράσεις ώστε να τις καταγράψει μετά ο εγκέφαλός μου μετά και να κάνει τα κουμάντα του. Τι να πω, φυσικά μπορεί να είναι όλα αυτά και μια υπενθύμιση για την ύπαρξή τους, αλλά ο τρόπος με τον οποίο είχαν τοποθετηθεί στο δάπεδο με είχε παραξανέψει. Και μετά τα πρόσωπα που είχα κάποια αντίδραση (μπορεί να ήταν και απλώς φιλική) τα ξαναέβλεπα στο επόμενο όνειρο.

Σχολιάστε

