Σεπτεμβρίου 4, 2006

τεμαχισμός εαυτού μου

Posted in Εφιάλτες στις 7:34 μμ από Διγέλαδος

Η πόρτα είναι μπροστά μου, και προσπαθώ να την ανοίξω, έχω περιέργεια τι έχει από πίσω, μάλλον θα είναι μια ανεξερεύνητη περιοχή του εαυτού μου. αλλά για επιβράβευση άρχισαν να πετάγονται σφαίρες από αυτήν προς εμένα. Εγώ ένοιωθα άθικτος και δεν με ένοιαζε τίποτα. Μετά άρχισαν λεπίδες να περνάνε από μπροστά μου, περνούσαν τόσο γρήγορα σε όλες τις κατευθύνσεις, αλλά ήταν τόσο γρήγορες που ίσα ίσα φαινόταν κάτι. άρχισα να νοιώθω κάτι μικρά σχισήματα και λεω κάτσε λίγο να απομακρυνθώ μπας και. τελικά κάνανε σοβαρή δουλειά τεμαχίζοντας το δέρμα μου. παντού πληγές και δέρματα να κρέμονται… μπλιαχ.

2 Σχόλια »

  1. enteka said,

    poly endiaferonta, na min to grafo sto kathena ksexorista
    🙂

  2. Να σαι καλα!


Σχολιάστε

