Σεπτεμβρίου 16, 2006

2+1 γριές κάτω από την ταράτσα και μια ανήθικη πρόταση

Posted in νερό, πισίνες στις 2:20 μμ από Διγέλαδος

Είμαι σε ένα πολυόροφο κτίριο.Ψάχνω ένα συγκεκριμένο όροφο που πρέπει μα είναι αρκετά ψηλά. Είμαι όμως περίεργος να δω και τί υπάρζει στον τελευταίο όροφο. Που κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει γιατί είναι εκεί που κάνει η ταράτσα μια γωνία. Anyway, μπήκα και ήταν ένα χαμηλός άδειος όροφος που δεν είχε τίποτα να δεις. Και πρέπει να είχε γαλάζια ταπετσαρία. Καθώς προχωράω συναντώ πρώτα δυο γριές αγκαζέ να περπατάνε αργά προς την πλευρά μου. Είχανε παραμορφομένα κεφάλια, πολύ άσχημα και πολύ γέρικα με πολύ λίγες τρίχες να τα καλύπτουν από πάνω. Μου χαμογελούσαν.. :S Μετά πέρασε μια άλλη πιο συμπαθυτική και με πιο πλούσιο μαλλί. Και μου έκανε μια τολμηρή πρόταση. Να συνευρεθούμε ερωτικά, αλλά με το δικό της τρόπο. Κι εγώ αφού απάντησα θετικά μεταμορφώθηκε σε ένα είδος χαμηλού σκαμπώ ή τραπεζιού που από μέσα είχε ένα μεγάλο βαθούλωμα κάτι σαν μια κολυμβήθρα αν και είχε μόνο δυο πόδια! Ήταν διαφανές και είχε μέσα ένα πρασινομπλέ υγρό. Έγω έπρεπε να κάτσώ μέσα με τον πισινό, αλλά επειδή ήταν χαμηλός και κάπως ρηχός είχα μπει πολύ λίγο μέσα στο υγρό, αλλά είχε μια περίεργη αίσθηση μπορεί και αισθησιακή…. φρίκη ε;

Σχολιάστε

