Δεκέμβριος 7, 2006

Αλλαγή Καταστάσεων

Posted in Σκέψεις στις 12:52 μμ από Διγέλαδος

Λογικό είναι κάθε φορά που αλλάζουμε το περιβάλλον γύρω μας, όπου αυτή η αλλαγή θα κρατήσει για πολύ καιρό ή και μόνιμα (προς το παρόν), το υποσυνειδητό μας προσπαθεί να προσαρμοστεί σε αυτές τις καινούριες καταστάσεις. Αυτή η προσπάθεια φαίνεται πολύ και στα όνειρά μας. Όπως για μένα παράδειγμα που αυτό το καιρό γύρισα για τα καλά σπίτι μου, αλλά το υποσυνειδητό μου νοιώθει ότι μου έχουν μείνει κάποια συναισθηματικά κατάλοιπα για τα πρόσωπα που είχα συναντήσει εκεί. Βλέποντας όνειρα με αρνητικά συναισθήματα (μίσος, επιθετικότητα) για αυτούς, συνειδητοποιώ ότι χρειάζομαι κάποιο χρόνο ακόμα για να ξεφορτιστώ από αυτά τα συναισθήματα. Τι καλύτερος τρόπος όμως να εκτονώνομαι με τη βοήθεια των ονείρων, παρά να προσπαθώ απλώς να τα ξεχάσω, κρύβοντας καλά καλά μέσα στα άδυτα της μνήμης μου, ή εκδηλόνοντάς τα σε κοντινά μου πρόσωπα άθελα μου.

Συγχρόνως με αυτά τα όνειρα, βλέπω και όνειρα ελπίδας για αυτά που θα αντιμετώπισω στο εγγύς μέλλον, κάτι επίσης πολύ θετικό. Και μιλάμε για μεγάλες αντιθέσεις σε σχέση με τα όνειρα του παρελθόντος (τώρα βλέπω πολυτελή ξενοδοχεία). Αν και εντόπισα κάποιες μικρές άσχημες λεπτομέρειες. Ελπίζω μόνο να μην απογοητευτώ στο τέλος 🙂

Σχολιάστε

