Δεκέμβριος 27, 2006

Ντουλάπα Τηλεμεταφοράς

Posted in Επιστ. Φαντασίας στις 1:42 μμ από Διγέλαδος

Ή αλλιώς «Και οι καναπέδες έχουν ψυχή!»

Αυτό είναι το τελευταίο όνειρο μου από σήμερα το πρωί, όλα τα προηγούμενα έχουν σχέση με τη δουλειά μου και προφανώς έχω κάποιο άγχος ενώ δεν θα έπρεπε γιατί δεν είναι καμιά τρομερή δουλειά.

Είμαι αρκετά χρόνια μεγαλύτερος. Ζω σε ένα μεγάλο διαμέρισμα γεμάτο με μεγάλα μαύρα έπιπλα. Κάνω πειράματα. Πειράματα τηλεμεταφοράς. Χρησιμοποιώντας αντικείμενα βλέπω ότι πετυχαίνει, αλλά με κάποιες παρενέργειες. Το αντικείμενα εξ όψεως φαινόντουσαν σαν καινούρια (κάτι σαν να λέμε νεότερα) αλλά φθειρόντουσαν γρήγορα και μετά από ένα χρονικό διάστημα γινόντουσαν σκόνη όταν τα πίεζες με το χέρι σου. Στο μεταξύ είχα ένα πρόβλημα με τα έπιπλά μου. Μου εναντιωνόντουσαν. Ναι εκείνη την εποχή τα έπιπλα αντιδρούν κι αυτά συναισθηματικά. Αγκαλιάζοντας σε όταν αισθάνονται όμορφα για να αισθανθείς κι εσύ όμορφα και άλλα. Αποφάσισα να γυρίσω πίσω όλα τα έπιπλα μου, αρχίζοντας από τον μαύρο επίπεδο καναπέ μου (δεν είχε πλάτη) που έχει μόνο από τη μια μεριά ένα μπράτσο. Βάζοντάς το στο ασανσέρ, μου ήρθε ο αντικαταστάτης του, ένας άσπρος καναπές (αυτή τη φορά και με πλάτη). Ήταν «καινός» και του έδωσα εντολή να γεμίσει με μια όμορφη και καλή ψυχή. Ας γυρίσουμε τώρα πίσω στα πειράματά μου τηλεμεταφοράς. Το κρατούσα όσο μπορούσα μυστικό. Και μάλιστα η συσκευή ήταν κρυμμένη κι ας πούμε «μεταμφιεσμένη» σαν μια ξύλινη ντουλάπα – ραφιέρα στο ύψος ενός ανθρώπου. Αυτές που βάζουμε μέσα συνήθως πιάτα από κρύσταλλο και από μπροστά έχει μια γυάλινη πορτίτσα για να φαίνονται. Στο σπίτι μου έρχεται και η κουβερνάντα μου. Νομίζω ότι είναι κουβερνάντα. Πάντως είναι σε μεγάλη ηλικία, έχει υποψιαστεί για τα πειράματα μου, αλλά την εμπιστεύομαι κι ακούω γενικά κάθε συμβουλή της. Μάλλον την έχω για να προσέχει το σπίτι μου. Για μια στιγμή πηγαίνω κοντά στη ντουλάπα μαζί της και σκέφτομαι ότι αν έμπαινε μέσα σίγουρα θα έβγαινε από έξω νεότερη. Σαν να διάβασε τη σκέψη μου, ανοίγει τη καφετιά ντουλαπίτσα κι αρχίζει να βγάζει ένα-ένα τα ράφια και να τα βάζει στο τραπέζι που ήταν από μπροστά. Εγώ αρχίζω να τη βοηθάω, αλλά της λέω συγχρόνως: «Είσαι σίγουρη; Ίσως να μη μας βγει σε καλό.» «Ναι» μου απαντάει, χωρίς καν να μου το πει, αλλά συνεχίζοντας με την ίδια αποφασιστικότητα να βγάζει τα ράφια. «Καλά» σκέφτομαι μέσα μου. Τα πάνω ράφια σκέφτεται να τα αφήσει όπως έχουν επειδή ήταν λίγο κοντούλα και σκεφτόταν ότι θα χωρούσε. Αλλά εγώ τα πήρα και τα έβαλα πάνω από το πρώτο-πρώτο ράφι. Εκείνη τη στιγμή μπαίνει στο σπίτι η γυναίκα μου. Η όποια μόλις έχει γεννήσει. (Μάλλον το υποσυνείδητό μου σκέφτηκε για λίγο να τη φέρει μέσα έγκυο, αλλά θα είπε, μπα άσε θα παραήταν.) Η κουβερνάντα την παίρνει από τα χέρια και την βάζει μέσα στην ντουλάπα. Εγώ δεν ήξερα τι να κάνω. Βιάζεται να το ενεργοποιήσει. Εγώ πρέπει να σιγουρέψω ότι τα κόκκινα ψηφιακά νούμερα πάνω στην συσκευή είναι σωστά. Πλάτος: 60 μ, Υψος: 10 μ, Ταχύτ: 10 μ/s. Για κάτσε. Διαφορετικά δεν είναι από την προηγούμενη φορά; Ύψος 10 μέτρα; Την προηγούμενη φορά 12 μ δεν ήταν; Γιατί όμως μέτρα; Αφού εδώ μιλάμε για ενάμιση μέτρο ύψος. Η συσκευή ενεργοποιείται. Εξαφανίζεται μέσα σε καπνούς ξεθωριάζοντας η εικόνα της και μετά από μερικά δευτερόλεπτα κάνοντας τις ίδιες ερωτήσεις στο μυαλό μου αυτή εμφανίζεται λίγα μέτρα μακριά από τη συσκευή. Ίσως την επόμενη φορά θα έπρεπε να μεγαλώσουμε το ύψος για να βρεθεί πιο μακριά, μου λένε (η κουβερνάντα ή οι επιστήμονες που θα την δούνε αργότερα). Η γυναίκα μου με κοιτάζει με ένα θριαμβευτικό χαμόγελο, αλλά το βλέμμα της είναι διαφορετικό σαν να κρύβει κάτι άσχημο μέσα της…

Τότε ξύπνησα

Σχολιάστε

