Φεβρουαρίου 18, 2007

Μαγικό Κουτί

Posted in Περιπέτειες, Φανταζύ στις 9:50 πμ από Διγέλαδος

Πρέπει να το βρούμε αυτό το κουτί. Θα είναι στο γραφείο του. Τι λες;

«Σίγουρα εκεί θα είναι» μου λέει η φίλη μου.

«Πρέπει να δοκιμάσουμε» μας παρακινεί και η άλλη φίλη μου.

Τώρα που λείπει από το γραφείο. Είναι η καλύτερη ευκαιρία.

«Ναι, πάμε» συνεχίζει η μια φίλη μου.

«Ναι» συμφωνεί και η άλλη φίλη μου.

 Μπαίνουμε μέσα. Είναι ένα κλασσικό γραφείο, με τη βιβλιοθήκη και τα ράφια του. Με το κλασσικό καφέ γραφείο και τη πολυθρόνα. Όμως το κουτί είναι άφαντο. Είναι η μόνη μας διέξοδο αυτό το κουτί. Με αυτό θα γλυτώσουμε απ’ όλα. Πόσο το ποθούμε. Δεν μπορούμε να περιμένουμε άλλο πια να περάσουμε μέσα από αυτό στην άλλη διάσταση. Στον κόσμο μας. 

«Δεν είναι εδώ!» Αναφωνεί η μια φίλη μου.

«Ούτε εγώ το βρίσκω!» φωνάζει αγχωμένη η άλλη φίλη μου. 

Μήπως το έβαλε κάπου στο γραφείο της γραμματέας του; Πάμε να κοιτάξουμε εκεί!

Συμφωνούν και με ακολουθούν γρήγορα, γιατί ο χρόνος μας πιέζει. Σύντομα θα γυρίσει.  Όμως δεν το βρίσκουμε ούτε εκεί.

«Δεν είναι εδώ, τί θα κάνουμε;»

«Γρήγορα να μπούμε μέσα στο γραφείο, να κρυφτούμε»

Μπαίνουμε μέσα. Και τότε παρατηρούμε κάτι σαν κουτί, τσάντα στο πρώτο ράφι από το δάπεδο. Δεν ήταν όμως το ίδιο το κουτί που ψάχναμε.

«Αυτό πρέπει να μας κάνει!» λέει η μια φίλη μου.

Και οι τρεις σκεφτόμαστε ότι δεν είναι αυτό από μέσα μας.

«Αυτό είναι δεν γίνεται, δεν γίνεται αλλιώς!» λέει η δεύτερη φίλη μου.

Ακούμε βήματα, τρομάζουμε. Αυτός είναι έρχεται. Το χερούλι της πόρτας του γραφείου αρχίζει να μετακινείται. Εμείς τρέχουμε προς το κουτί. Δεν έχουμε άλλη λύση. Σκύβουμε και γονατίζουμε και οι τρεις. Τη στιγμή που ανοίγει την πόρτα, εμείς το ανοίγουμε. Παίρνουμε φόρα και βουτάμε μέσα με τα κεφάλια σαν κάποιοι αδέξιοι κολυμβητές. Το μόνο που καταφέρνουμε όμως είναι να κουτουλήσουμε τα τρία κεφάλια μας. Δεν μπήκαμε μέσαμε. Είμαστε ακόμα στο γραφείο και τα κεφάλια μας πονάνε. Ο κύριος μας κοιτάει έκπληκτος. 

«Καλά τι κάνετε εσείς εδώ; Γρήγορα έξω!» Μας φωνάζει θυμωμένος.

Εμείς δεν μπορούμε τίποτα άλλο να κάνουμε παρά να υπακούσουμε. 

Σχολιάστε

