Μαΐου 25, 2007

Υπερπροστατευτικότητα

Posted in Διάλογοι, Κοινωνικά στις 9:30 πμ από Διγέλαδος

    Ήμουν μέλος υιοθετημένης οικογένειας. Μας είχε αναλάβει ένας σύμβουλος κοινωνικής πρόνοιας. Αυτός που ελέγχει τις οικογένειες με υιοθετημένα παιδιά για να δει αν όλα πάνε ομαλά. Ήταν κάτι σαν δωρεάν προσωπικός παιδοψυχολόγος που του εκμυστηρευόμασταν τα πάντα. Τον ρόλο αυτού έπαιζε ένας γνωστός μαύρος ηθοποιός μεγάλης κάπως μεγάλης ηλικίας (επαναλαμβανόμενο χρώμα δέρματος). Σε μια από τις συναντήσεις μας του έδειξα κάτι μικρές μελανιές στο σώμα μου, αλλά του είπα ότι δεν έγινε τίποτα το τρομερό. Απλώς κάπως με έσφιξε ο πατέρας μου ή κάτι τέτοιο. Όμως ο σύμβουλος μας άρχισε να υποψιάζεται διάφορα πράγματα. Επίσης κατά τις συναντήσεις είχα προσέξει ότι είχε αρχίσει να δένεται πολύ μαζί μας συναισθηματικά. Νοιαζόταν ίσως υπερβολικά για το κάθε τι στη ζωή μας.

    Αργότερα βρεθήκαμε όλοι σε ένα γήπεδο μπάσκετ. Οικογένεια και σύμβουλος. Κάποια στιγμή είχαμε απομακρυνθεί λίγο από τους άλλους και μου έκανε διάφορες ερωτήσεις σχετικά για το αν μας συμπεριφέρονται καλά. Εγώ του είπα ότι όλα πηγαίνανε καλά. Αυτός όμως δεν με πίστευε. Κι άρχισε να εκνευρίζεται. Τότε άρχισε να βάζει το χέρι του μέσα στην μπλούζα μου και να με ψαχουλεύει μήπως και βρει κάποια άλλη ύποπτη μελανιά. Εγώ τότε ανησύχησα πάρα πολύ γιατί όντως στην πραγματικότητα (στον ξύπνιο μου) έχω δυο μελανιές. Αυτός τα πήρε στο κρανίο, που λέει κι ο κόσμος, κι άρχισε να φωνάζει στους γονείς μου:
«Αν δεν δώσω εγώ τη συναίνεση μου και την υπογραφή δεν μπορείτε να κρατήσετε τα παιδιά. Και να ξέρετε ότι δεν θα τη δώσω!»

Powered by ScribeFire.

Σχολιάστε

