Ιουνίου 4, 2007

Διαρρήκτης

Posted in Εφιάλτες στις 10:21 πμ από Διγέλαδος

Το κλασσικό όνειρο που βλέπεις ότι ένας ληστής πάει να μπει στο σπίτι σου. Γενικά είχα ανήσυχο ύπνο εχθές βράδυ. Ξυπνάω (αν και τελικά απλώς ονειρευόμουν ότι ξύπνησα) ξαφνικά κι ακούω κάτι περίεργους θορύβους.

Μου είχε ξανασυμβεί αυτό άλλη μια φορά, αλλά ξύπνησα χωρίς να μπορώ να κινήσω το σώμα μου κι απλώς φοβόμουν ότι κάποιος μπορεί να προσπαθεί να μπει μέσα μέχρι να με ξαναπάρει ο ύπνος.

Τέλος πάντων μπαίνω στο σαλόνι και βλέπω να ανοίγει διάπλατα η πόρτα. Για τον διαρρήκτη ήταν εύκολο να παραβιάσει την πόρτα γιατί την είχαμε αφήσει ξεκλείδωτη. Αμέσως εγώ πιάνω την πόρτα και την ξανακλείνω με δύναμη προλαβαίνοντας να δω για λίγο το πρόσωπο το. Ανοιχτόχρωμα καστανά μαλλιά όχι πολύ πυχνά με ελαφρή αξυρησιά κι ένα λεπτό μουστάκι. Έχω βάλει τώρα όλο το βάρος μου πάνω στην πόρτα για να τη συγκρατήσω, αλλά δεν ξέρω για πόσο θα τη συγκρατήσω. Πρέπει να την κλειδώσω. Φωνάζω στην αδερφή μου να φέρει τα κλειδιά, αλλά αυτή κοιμάται. Ξαναφωνάζω πιο δυνατά, αλλά τίποτα. Της λέω να κάνει γρήγορα. Βάζω το χέρι μου στην τσέπη κι ευτυχώς βρίσω τα κλειδιά μέσα. Τα πιάνω στη χούφτα μου και τοποθετώ το ένα κλειδί στην κλειδαριά γυρίζοντας το γρήγορα. Η αδερφή μου είχε ξυπνήσει και μου λέει ότι προσπαθεί να πάρει τηλέφωνο την τοπική αστυνομία και της λέω να πάρει το 166, το 100 ότι δήποτε. Και μου λέει να μην ανυσηχώ αυτούς τους πήρε ήδη. Πηγαίνω γύρω-γύρω στο σπίτι και κλείνω πατζούρια, μπαλκονόπορτες, παράθυρα κτλ. μέχρι να βεβαιωθώ ότι το σπίτι είναι σφρασγισμένο καλά. Αργότερα έρχεται η αστυνομία και τους περιγράφω τι έγινε. Μέσα σε κάποια άτομα που είχαν έρθει στο σπίτι νομίζω ότι αναγνωρίζω και τον διαρρήκτη, αλλά δεν κάνω πολλά πράγματα εκτός από το ότι να θέλω να φύγω από εκεί. 

Από εδώ και πέρα δεν έχει πολύ συνοχή το όνειρο κι έχει περισσότερο σχέση με αυτά που σκέφτηκα κι έκανα τις δυο τελευταίες μέρες…

Όμως ξαφνικά βρίσκομαι στο δρόμο κάτω από το κτίριο και βλέπω ότι φτιάχνουν έναν κήπο ξεριζόνοντας κάποιες καλαμιές (μιλούσα για καλαμιές πριν δυο μέρες) κάποιοι κηπουροί που μιλούσαν μια άλλη γλώσσα που την μιλούσα όμως κι εγώ και προσφέρθηκα να τους βοηθήσω, δεν έκανα και την καλύτερη δουλειά, αλλά προσπαθούσα. Από δίπλα φτιάχνανε και πεζόδρομο στο μεταξύ (κάτι που μπορεί να συμβεί σε 5 χρόνια). Τώρα έρχεται ένα φορτηγάκι, απ’ αυτά που είναι ανοιχτά πίσω και κατεβαίνουν από το σπίτι μια παρέα μου από άτομα μεγαλύτερης ηλικίας από μένα  (τους σκεφτόμουν εχθές) και ανεβαίνουν πάνω στο φορτηγό. Τους λέω ότι ένας πάνω που είδα έμμοιαζε στον διαρρήκτη και μου είπανε να ανέβω πάνω στο φορτήγο κι έτσι έκανα και φύγαμε όλοι μαζί…

Powered by ScribeFire.

Σχολιάστε

