Ιουνίου 14, 2007

Η αυθεντική γη και υπερ-δύναμη

Posted in Uncategorized στις 11:19 πμ από Διγέλαδος

Είμαι σε μια χώρα, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω ποια. Βλέπω τα αξιοθέατα μέχρι να φτάσω σε οικόπεδο που είχε μέσα ένα σπιτάκι. Μου έκανε εντύπωση αυτό το οριοθετημένο οικόπεδο γιατί είχε μια ταμπέλα έξω που έλεγε: «Αυτή είναι η αρχική χώρα». Μπαίνω μέσα και ρωτάω τη κυρία που προφανώς της άνηκε αυτή η ιδιοκτησία:
«Τι εννοείται ότι είναι η αρχική χώρα;»
Και μου απαντάει:
«Από εδώ ξεκινήσανε όλα. Αυτή η γη που πατάς με τα όρια που βλέπεις γύρω χαραγμένα ήταν αρχικά η χώρα που τώρα γνωρίζεις και επισκέπτεσαι.»
Εγώ προσπαθώ να τη πιστέψω, ρωτώντας τη αν λέει αλήθεια και αυτή επαναλάμβανε τα ίδια λόγια:
«Κι όμως αυτή ήταν η αρχική χώρα, η γνήσια χώρα μέχρι που επεκτάθηκε στα σημερινά σύνορα που ξέρουμε.»

2ο όνειρο πιο περιπετειώδες:

Κακοί είχαν πιάσει μια φίλη μου και την είχαν κρεμάσει ανάποδα από ένα σκοινί μέσα σε ένα ψηλοτάβανο δωμάτιο. Ο μόνος τρόπος σκέφτηκα για να τη σώσω είναι να με βάλουν οι ίδιοι οι κακοί μέσα αφήνοντας τους να με πιάσουν. Τελικά όντως τους αφήνω να με πιάσουν και με κρεμάνε ανάποδα ακριβώς δίπλα από τη φίλη μου. Από ότι είδα η φίλη μου είχε χάσει ήδη τις αισθήσεις τις ενώ ο αρχηγός των κακών είχε δώσει εντολή στους άλλους κακούς να μπουν μέσα στο δωμάτιο. Έπρεπε να δράσω γρήγορα. Σκέφτηκα τότε να χρησιμοποιήσω τη δύναμη του δωματίου. Αν κάθε χώρος / δωμάτιο πιάνει ένα συγκεκριμένο χώρο όντως στο διάστημα που μεταφράζεται σε ενέργεια τότε εγώ μπορώ με αυτοσυγκέντρωση να αυξήσω αυτή την ενέργεια ή να την σπρώξω προς τα έξω από την πόρτα προκαλώντας μια ενεργειακή δίνη. Βάζω τις παλάμες μου να συγκρούονται κάθετα με τη μια να είναι παράλληλη με τη πόρτα και την άλλη να δείχνει προς την πόρτα, σαν να κατευθύνω προς τα εκεί τη δύναμη του δωματίου. Τελικά μόλις αρχίσανε οι κακοί να περνάνε από την είσοδο εγώ με πολύ αυτοσυγκέντρωση κατάφερα να τους σπρώξω προς τα έξω λες και χρησιμοποιούσα μια αόρατη δύναμη. Ενώ αυτοί πεταχτήκανε με τόση δύναμη προς τα πίσω που αιωρήθηκαν και για λίγο στον αέρα.

Powered by ScribeFire.

Σχολιάστε

