Ιουλίου 9, 2007

Καφέ με τον Μιλόσεβιτς

Posted in Διάλογοι στις 10:00 πμ από Διγέλαδος

Να και το πρώτο μου όνειρο με πολιτικό.

Ήμουν στο καναπέ του σπιτιού και κάποιος χτυπάει το κουδούνι της πόρτας. Ανοίγω την πόρτα μου και ποιόν βλέπω; Ήταν ο φίλος μου ο Μιλόσεβιτς! Αν και μέσα μου ήξερα ότι ήταν ο Πούτιν (βλέπε συνέχεια), αλλά μάλλον δεν τον είχα καταγράψει τόσο καλά μέσα μου όσο τον Μιλόσεβιτς. Είχε ανέβει στον από πάνω όροφο να δει τον Μπους και να μιλήσουν για ψάρεμα και τα πολιτικά δρώμενα (βλέπε ειδήσεις) και είπε να περάσει κι από μένα για να με δει. Μιλούσαμε ελληνικά (αν έχει κάποιος απορία) και με ρώτησε αν διάβασα την βιογραφία του. Εγώ αμέσως ευθέως του είπα ένα ξερό όχι. Όμως μετά στεναχωρήθηκα που του το είπα έτσι και είχα ενοχές. Γι’ αυτό πήρα το αντίγραφο που είχα αγοράσει της βιογραφίας του και του ζήτησα να μου το υπογράψει αν κι όπως είδε ήταν ήδη υπογραμμένο  (όπως είναι τα πρώτα αντίγραφα). Μετά κάτσαμε κάτω κι αρχίσαμε να μιλάμε. Του εξήγησα ότι όταν βρίσκεται σε τέτοιες συνευρέσεις με άλλους πολιτικούς ηγέτες όπως τον Μπους φαίνεται ότι έχει ένα ψεύτικο προσωπείο. Του λέω:
«Όταν χαμογελάς μαζί με τον άλλον φαίνεται ότι το κάνεις στα ψεύτικα. Φαίνεται κυρίως από τα μάτια σου, γιατί οι μυς σου γύρω τους φαίνονται χαλαροί, ενώ όταν χαμογελάμε ή γελάμε στα αληθινά σφίγγονται οι μυς εκεί μέχρι που σχηματίζονται και ρυτίδες (κι όντως έτσι είναι).

Είδατε τι κάνουν οι πολλές πολιτικές συζητήσεις;

Powered by ScribeFire.

Σχολιάστε

