Αύγουστος 27, 2007

καταστρεμένα μνημεία και νερό

Posted in Οικολογικά στις 9:39 πμ από Διγέλαδος

Δεν γινόταν τα όνειρα μου να μην έχουν επηρεαστεί από όλα αυτά που συμβαίνουν.

Η φωτιά ακόμα ήταν μακρυά από το σπίτι μου, αλλά ο καπνός φαινόταν. Ήταν νύχτα, βγαίνω έξω παρά τις εντολές να μην απομακρύνομαι και βλέπω κομμάτια και θρύψαλα από αρχαιοελληνικά αγάλματα πάνω στο πράσινο γρασίδι, γύρω μου ένα τίποτα.

Στο επόμενο όνειρο μου ήμουν σε μια μεγάλη πισίνα και ήθελα να κάνω βουτιές από όλο και πιο ψηλά. Φοβήθηκα όμως να πάω στο ψηλότερο βατήρα, σκέφτηκα πόσο ωραία θα ήταν να πετούσα καθώς πηδούσα από εκεί, αλλά αυτά γίνονται μόνο στα όνειρα (δυστυχώς δεν πήγα στο επόμενο βήμα, το να συνειδητοποιήσω δηλαδή ότι όντως ονειρεύομαι).

Powered by ScribeFire.

Σχολιάστε

