Σεπτεμβρίου 23, 2007

Το χαμένο επεισόδιο του Lost

Posted in Μυστηρίου, Περιπέτειες στις 11:09 πμ από Διγέλαδος

Αυτό το όνειρο έχει επηρεαστεί από δυο πράγματα, τους χαρακτήρες του Lost και το χώρο της Ψυχολογίας

Εγώ, οι συνάδελφοί και οι καλοί χαρακτήρες του Lost ήμασταν στο σπίτι του γνωστού ερευνητή ψυχολόγου Μέρκελ ben from lost(το ξέρω ότι δεν υπάρχει, και το πήρα το όνομα μάλλον από την Καγκελάριο της Γερμανίας, αλλά όσο να’ναι θυμίζει και όνομα ψυχαναλυτή, εξού και ο συνειρμός κι εδώ τον βλέπουμε με το πρόσωπο του αρχηγού των «κακών» του Lost).

Απ’ ότι θυμάμαι ήμασταν πειραματόζωά του αλλά εγώ συγκεκριμένα ήμουν και μαθητευόμενος του. Όμως τελικά αντιδράμε όταν συνειδητοποιούμε ότι πειραματίζονται μαζί μας και ότι είμαστε εγκλωβισμένοι μέσα στο σπίτι.  Η σύγκρουση ήταν βίαια. Εμένα με πετάνε κάτω στο κελάρι του σπιτι . Παρόλο που με έχουν δέσει, εγώ βρίσκω έναν τρόπο και απελευθερώνομαι, όμως τότε μπαίνει ο Μπεν Μέρκελ και μου λέει ότι δεν έπρεπε να το κάνω αυτό. Έρχεται προς εμένα, με πιάνει και με χώνει μέσα σε μια αποθηκούλα κάτω από τα σκαλιά. Μέσα στην αποθηκούλα υπήρχαν διάφορα εργαλεία για το σπίτι και εγώ βρίσκω κάτι αιχμηρό και το καρφώνω στο στήθος του Μπεν. Τον αφήνω κάτω αναίσθητο. Παίρνω μαζί μου κάτι εργαλεία με κοφτερούς τροχούς και ανεβαίνω πάνω στα σκαλεία για να δω πως θα ανοίξω την πόρτα. Αρχίζω να κόβω γύρω από την κλειδαριά με τον τροχό και μόλις κάνω μια τρυπούλα από την άλλη μεριά βλέπω ότι με κοιτούσαν οι δικοί μου άνθρωποι. Ήρθαν να με διασώσουν. Πάμε να βγούμε έξω από το τεράστιο σπίτι. Στο μεταξύ ένας άλλος συνάδελφός μου τραυματίζει πολύ άσχημα έναν από τους κακούς. Αφού ο συνάδελφός μου τον άφησε για να φύγει μαζί μας, ο κακός άρχισε να σέρνεται προς την ανοιγμένη πόρτα του κελαριού. Από εκεί άκουγε την αδύναμη φωνή του Μπεν, του αρχηγού του. Και κατέβηκε με τα χέρια από τις σκάλες μέχρι που έφτασε στο πληγωμένο κορμί του Μπεν.

Στο μεταξύ έρχεται ένας από τους συνάδελφούς μου με φόρα προς εμάς φωνάζοντας ότι πρέπει να το κάψουμε το σπίτι! Εγώ του απαντάω ότι είναι τρελός, έτσι θα χαθεί όλη η δουλειά που έχει κάνει ο Μπεν Μέρκελ. Και τρέχω αμέσως προς το γραφείο του. Εκεί βρίσκονται όλα τα συγγράμματά του, τα άρθρα του, τα βιβλία του, τα ημερολόγιά του. Έτσι ότι έβλεπα στα ράφια τα έβαζα στα χέρια μου για να μπορέσω τουλάχιστον να διασώσω κάτι από όλα αυτά. Ενώ από έξω ρίχνανε βενζίνη και οινόπνευμα στους διαδρόμους για να βάλουν φωτιά.  Βγαίνω έξω και μάλλον τους πείθω ότι δεν πρέπει να το κάνουν τονίζοντας τη σοβαρότητα της δουλειάς που έχει γίνει. Χωρίς να το ξέρω όμως αυτό καταλήγει να είναι ένα μεγάλο λάθος. Γιατί την ίδια ώρα κάτω στο κελάρι ο κακός που είχε συρθεί μέχρι τον αρχηγό του, κατάφερε με το σώμα του να ανέβει πάνω στην πληγή του Μπεν ώστε να σταματήσει την αιμορραγία θυσιάζοντας τη δική του ζωή για τη ζωή του Μπεν.

2 Σχόλια »

  1. stalagmatia said,

    Θες να μου πεις ότι ΟΥΤΕ στο όνειρό σου δε σκοτώθηκε ο …………. ακατανόμαστος;;;;;

  2. Ω ναι!


Σχολιάστε

