Οκτώβριος 14, 2007

Προορισμός: το Πάρκο στη Θεσσαλονίκη

Posted in Συμβολικά στις 5:38 μμ από Διγέλαδος

Είμαι στο αυτοκίνητό μου στην εθνική, αλλά δεν ήμουν στη θέση του οδηγού. Είχα χαλαρώσει τόσο πολύ που είχα αφήσει τον έλεγχο στο ίδιο το αμάξι αφού ήταν και μια ευθεία και με πήρε ο ύπνος στο πίσω κάθισμα. Όμως καθώς μισοάνοιγα τα μάτια μου είδα την κίνηση και τα αμάξια και ανησύχησα λίγο, έτσι είπα να πάρω τον έλεγχο του αμαξιού μου. Σκαρφαλώνω τα καθίσματα και μπαίνω στη θέση του οδηγού. Θέλω να πάω βόρεια, μάλλον στη Θεσσαλονίκη, αλλά δεν ξέρω πως θα πάω. Κάπου τελειώνει η εθνική και πρέπει να επιλέξω ποια στροφή πρέπει να πάρω. Αριστερά βλέπω να είναι πιο στενή η στροφή, αλλά την παίρνει ένα λεωφορείο εκείνη τη στιγμή. Δεξιά βλέπω μια πινακίδα που δείχνει προς Αθήνα και σκέφτομαι σίγουρα δεν θέλω να πάω πίσω στην Αθήνα, άρα πάμε προς τα αριστερά.

Στρίβω αριστερά και το αμάξι μου μεταμορφώνεται στο ποδήλατό μου. Πια δηλαδή καβαλάω το ποδηλατό μου και δεν είμαι στο αμάξι μου. Ανησύχησα λίγο γιατί δεν ήξερα αν είχα το κλειδάκι της αλυσίδας του ποδηλάτου. Αλλά τότε μου ήρθε η εικόνα της αδερφής μου που μου έδινε την αλυσίδα και τα κλειδάκια της στο άλλο χέρι. Τότε σιγουρεύτηκα ότι τα είχα και τα ένοιωσα στην τσέπη του παντελονιού μου.

Είχα πλησιάσει ένα πάρκο. Αλλά δεν ήταν το πάρκο που ήθελα να πάω. Το πάρκο που ήθελα να πάω, που είχε και πολλά πράγματα από τι ξέρω, λίμνες, παιχνίδια κτλ., ήταν απέναντι και ο μόνος τρόπος για να πάω ήταν να περάσω από αυτό το πάρκο που δεν μ’άρεσε. Επίσης ξέρω ότι σε αυτό το πάρκο που πρέπει να περάσω απαγορεύονται τα ποδήλατα κι αυτό μου προκαλεί κάποια συναισθήματα ανησυχίας. Δειλά-δειλά μπαίνω μέσα με το ποδήλατο. Μέσα είδα εργαζόμενους του πάρκου με στολή που καπνίζανε. Καπνίζανε παντού, πετούσανε τα τσιγάρα κάτω στο γκαζόν και τα πατούσανε σαν να μη τους ένοιαζε τίποτα. Κάτι που μου φάνηκε πολύ περίεργο αλλά με έκανε να προχωρήσω πιο εύκολα κι όντως όπως συνέχισα να κάνω ποδήλατο ανάμεσα τους φαινόταν να αδιοφορούν για το ότι έχω μπει με το ποδηλατό μου. Επιτέλους βγήκα από το πάρκο και ήμουν έτοιμος για να πάω απέναντι στο άλλο πάρκο που ήθελα από την αρχή. 🙂

Σχολιάστε

