Οκτώβριος 15, 2007

Όνειρο από τη Σ.: Το γυναικείο αρχέτυπο σε εξώφυλλο βιβλίου

Posted in από E-mails στις 10:58 μμ από Διγέλαδος

Ήμουν εγώ, 2 φίλες μου, μια καθηγήτρια μου και μια κοπέλα που την αντιπαθώ όσο κανέναν άλλον. Ήμασταν σε 2 αυτοκίνητα και κάναμε βόλτες. Ένα ασημί όπου μέσα σε αυτό βρισκόμουν εγώ και μια από τις φίλες μου και πίσω μας βρισκόταν το αυτοκίνητο της κοπέλας που μισώ με την άλλη φίλη μου. Παρεμπιπτόντως το αυτοκίνητο της ήταν μαύρο. Κάναμε βόλτες ώσπου φθάσαμε σε μια βιβλιοθήκη. Μπήκαμε μέσα. Τα βιβλία ήταν τοποθετημένα στην μέση σαν πυραμίδα. Διάλεξα ένα όπου στο εξώφυλλό του είχε μια γυναίκα με μαύρα ρούχα και μαύρα μακριά μαλλιά. Το πήρα και βγήκα έξω. Μπήκα στο αυτοκίνητο και η καθηγήτρια μου μου είπε ότι δεν μπορούσα να το πάρω μαζί μου γιατί η βιβλιοθήκη έκλεινε. Έξω είχε νυχτώσει. Μπήκα μέσα να το επιστρέψω και όλος ο κόσμος έτρεχε. Ένας άνδρας με μαύρο κουστούμι τους έδιωχνε. Μπήκα στο χώρο όπου βρισκόντουσαν τα βιβλία και το άφησα. Πάνω σε ένα τραπέζι βρήκα ένα καθρεφτάκι. Το έπιασα, αλλά εκείνη τη στιγμή εμφανίστηκε ο άνδρας με τα μαύρα! Και με ρώτησε τι κάνω εκεί. Το πέταξα και είδα τη γυναίκα που ήταν εξώφυλλο στο βιβλίο να βγαίνει από μια πόρτα. Έφυγα τρέχοντας. Η γυναίκα αυτή πρέπει να ήταν φάντασμα. Το βράδυ ήρθε σπίτι μου και προσπάθησε να με πνίξει. Με έπιανε από τον λαιμό. Ήταν τόσο ζωντανό όνειρο, όταν προσπάθησε να με πνίξει πονούσα στην πραγματικότητα.

Σχολιάστε

