Δεκέμβριος 17, 2007

Μάς έστειλε η Μαρία:

Posted in από E-mails στις 10:58 μμ από Διγέλαδος

Ήταν ένας ξένος στο σπίτι μου, στο πατρικό και δεν του έδινα σημασία(λες και ήταν φυσιολογικό να τριγυρίζει ένας άγνωστος στο σπίτι μου…) και μου ζήτησε αναπτήρα. Τελείως φυσιολογικά του έδωσα έναν πολυ ωραίο αναπτήρα( που όντως έχω) και συνέχιζα να είμαι αδιάφορη. Το κάπνισμα απαγορεύεται ρητά σπιτι μου και πήγε έξω, απο το μπαλκόνι της κρεβατοκάμαράς μου να καπνίσει.

Αποδείχθηκε όμως ότι δεν ήθελε να καπνίσει… Αύτος ήταν ένας μάγος-ας πουμε- και με ενα τρόπο μαγικο εμφάνισε να δω για λίγο ….την κόρη μου!!!

Επαναλβάνω ότ είμαι νεαρή σε  ηλικία και κρίσης του στυλ πότε θα γίνω μάνα, δεν έχω…

Έτσι, μπαίνει μέσα πάλι ο ξένος και μπαίνει μαζί του ενα γλυκυτατο κοριτσάκι, τρέχει, τον προσπερνάει και κατευθύνεται καταπάνω μου!!! Ασυνείδητα σκίβω, το παίρνω την αγκαλιά μου και ρωτάω τον ξένο : «τι είναι αυτό?»……εννοώντας το κοριτσάκι…μου απαντάει: «δε σου θυμίζει τίποτα?»…..κοιτάζω έντρομη το κοριτσάκι και αρχίζω να παρατηρώ απίστευτες ομοιότητες με μένα….!!! Συνειδητοποιώ λοιπόν οτι αυτό είναι……..η κορούλα μου!!! Ο ξένος αντιλαμβάνεται από τις αντιδράσεις μου ότι κατάλαβα τι έχω στην αγκαλιά μου και μου εξηγεί πως απλά την έφερε από το μέλλον να τη δω για λίγο…..

Κατα ένα περίεργο τρόπο, δεν υπονοείται καθόλου στο όνειρο ότι αυτός είναι ο πατέρας της. Εξάλλου, μου είναι και τελείως αδιάφορος σε όλο το όνειρο.

Ρώτησα λοι΄πόν το κοριτσάκι πως το λένε και μου είπε Αριάδνη… Εκεί έχω σκαλώσει εγω περισσότερο!!!! Οτι θυμάμαι ξεκάθαρα το όνομά της! Δεν ξέρω καμία Αριάδνη… Ποτε δεν γνώρισα… Δεν ξέρω πως μου ήρθε!

Σχολιάστε

