Δεκέμβριος 11, 2008

Άσυλο στο μέλλον

Posted in Uncategorized στις 12:24 μμ από Διγέλαδος

Είμαι στο μέλλον, σε ένα κτίριο από το οποίο δεν υπάρχει έξοδος. Η μόνη έξοδος για μένα, ήταν να φτάσω στην επίτευξη κάποιων αποστολών. Η κάθε μικρή αποστολή έχει κάποια σχέση με το παρελθόν, δηλαδή με το πραγματικό παρόν μου. Με αυτό τον τρόπο θα επέστρεφα και στην πραγματικότητά μου. Είμαι σε ένα στείρο περιβάλλον, όμως ακόμα και σε αυτό αν το κοιτάξεις καλά θα βρεις κάποια προσωπικά στοιχεία. Ή ακόμα μιλώντας με τους ανθρώπους, θαμώνες αυτού του ασύλου.

Οι πρώτες εικόνες δεν είναι και τόσο καλές. Περνάω από έναν διάδρομο και βλέπω μπροστά μου μια μεταλλική πόρτα. Η πόρτα είχε ένα φινιστρίνι μέσα από το τζάμι του μπορώ να δω το υγρό στοιχείο που κρυβόταν από πίσω. Ήταν ένα δωμάτιο γεμάτο μέσα με νερό, και ένας κύριος γυμνός σε μεγάλη ηλικία μέσα ίσα-ίσα να επιπλέει στο κέντρο του, πρέπει να είχε ένα σωλήνα που περνούσε από το στόμα του για το οξυγόνο. Τι εξυπηρετούσε αυτός ο χώρος; Ένα δωμάτιο απομόνωσης; Ή ένας εύκολος τρόπος υπόθαλψης των θαμώνων;

Μετά από παρότρυνση και άλλων ανθρώπων πηγαίνω σε ένα πιο κεντρικό χώρο και πιο ανοιχτό. Εκεί πέρα είναι αρκετοί που προετοιμάζουν να κάνουν κάτι που έχει σχέση με τις κινήσεις του σώματός τους. Δεν προλαβαίνω να καταλάβω τι είναι αυτό, γιατί με παίρνει ένας άλλος κύριος από το χέρι και μου λέει για ένα θησαυρό που κρύβει σε ένα τοίχο. Με πηγαίνει σε ένα άλλο δωμάτιο, στο οποίο βλέπω σε ένα σημείο να έχει μια κολλητική ταινία. Πηγαίνει και την τραβάει για να δείξει τι είχε μέσα. Μέσα σε κάτι χνούδια είδα κάτι πολύχρωμα σχήματα, σε αντίθεση με τον γκρίζο τοίχο. Τα βάζω στα χέρια μου και βλέπω ότι είναι πολύ μικροί καρποί φυτών, κυρίως φρούτα, όπως κερασάκια, κορόμηλα, και τέτοια. Αυτό είναι που έψαχνα! Η αποστολή μου σιγά-σιγά στέφεται με επιτυχία. Είναι μια σύνδεση με το παρελθόν, μακριά από το άχρωμο μέλλον. Ευχαριστώ τον κύριο που μου έδειξε αυτό το δώρο και γυρίζω πίσω στον προηγούμενο χώρο.

Τώρα σε αυτό το χώρο, όλοι οι άνθρωποι έχουν πάρει κι από μια στάση χωρού κι αρχίζουν να χορεύουν βαλς. Άνθρωποι οποιασδήποτε εθνικότητας και ηλικίας. Αυτό ήταν αρκετό για να με ξυπνήσει..

Σχολιάστε

