Οκτώβριος 28, 2009

Εχθές ονειρευόμουν ότι πετούσα

Posted in πέταγμα, Οικολογικά, νερό, πισίνες tagged στις 11:22 πμ από ονειροναύτης

Ήμουν σε μια ακρογιαλιά κι ένοιωσα απειλή. Συναντώ έναν στρατιωτικό, να τον χαιρετήσω στρατιωτικά; Υπάρχει ρίσκο. Από πίσω του διακρίνω να έρχονται κι άλλοι. Ο μόνος τρόπος για να ξεφύγω είναι με το να πετάξω. Κι όπως ένας γλάρος πάνω από τα βράχια, ξεκινάω τη χαμηλή πτήση μου πάνω στη θάλασσα. Με όλους από πίσω να προσπαθούν να με πιάσουν σχεδόν αγγίζοντας με. Όμως εγώ αρχίζω να πετάω όλο και πιο ψηλά. Γυρίζω κάνοντας έναν ελιγμό και ξανακοιτάω τη θάλασσα καθώς την ξαναπλησιάζω.  Και μετά ξανά αυξάνω το ύψος μου. Πηγαίνω στην ξεριά, πάνω στην οποία δεσπόζουν μεγάλα δέντρα. Θέλω να κάτσω πάνω στα κλαδιά τους. Όμως με ξαναβρίσκουν και ανεβαίνουν κλαδί κλαδί μέχρι τα πόδια μου. Κι εγώ αρχίζω να πετάω όλο και πιο δυνατά προς τα πάνω όμως βρίσκω κλαδια πάνω από το κεφάλι μου και με εμποδίζουν. Σιγά-σιγά και με επιμονή προσπερνώ και τελευταίο κλαδί και συνεχίζω την πτήση μου μέχρι να φτάσω σε ένα σπίτι γεμάτο φίλους.

Πώς ξέρω πως είναι κάποιος πουλί να πετάει. Πώς ξέρω πώς αισθάνεται ένας γλάρος πάνω στη θάλασσα; Κι όμως αυτό ένοιωσα..

9 Σχόλια »

  1. BUTTERFLY said,

    καλημερα! Δεν ξερω αν πρεπει να γραψω εδω η αλλου!
    Καταρχας, ολα τα ονειρα που περιγραφονται εδω, η εστω τα περισσοτερα, θα μπορουσαν καλλιστα να γινουν σεναρια για ταινιες!!

    Ο λογος που γραφω ειναι οτι θα ηθελα τη βοηθεια σας.

    Εδω και καιρο βλεπω ενα ονειρο, το σκηνικο αλλαζει, αλλα το στορυ παραμενει ιδιο. Αρχισε πριν ενα χρονο περιπου, με αραιη συχνοτητα και τελευταια εχει γινει πολυ συχνο, αρκετες φορες μεσα στην εβδομαδα και εχει τυχει και 2 φορες το ιδιο βραδυ.

    Ειμαι παντα καπου ψηλα, μεσα σε ενα κτιριο, ειτε ειναι ουρανοξυστης, καστρο, μεγαλη πολυκατοικια κτλ. Υπαρχει καποιος εκει που θελει το κακο μου. Αλλες φορες ειναι ληστες που τους βλεπω να ερχονται, δεν μπορω να τους εμποδισω και θελουν να μου κανουν κακο, οχι μονο σε μενα, αλλα σε οποιον ειναι εκει μαζι μου. Αλλες φορες ειναι ηδη εκει που ειμαι και ειναι απλα κακοι ανθρωποι. Αλλοτε, εγω ανηκω σε μια ομαδα που υπερασπιζομαστε κατι σημαντικο και δεν πρεπει να πεσει αυτο (η εμεις) στα χερια των κακων. Αλλες φορες καποια τερατωδης μορφη, οχι τερας, ο Σατανας η ενας που μοιαζει με τον Φρεντυ Κρουγκερ!

    Για καποιο διαστημα με εγκλωβιζουν σε αυτο το χωρο κι εγω προσπαθω ανεπιτυχως να δραπετευσω. Καποια στιγμη το καταφερνω και αρχιζω να τρεχω. Παντα κατεβαινω πολλες πολλες σκαλες, με ανθρωπους να με κυνηγουν, να τρεχουν ξοπισω μου, πολλες φορες σχεδον μετα βιας τους διαφευγω. Καταληγω παντα σε ενα σκοτεινο υπογειο, απο το οποιο -και ενω με αναζητανε- καταφερνω να βρω μια κρυφη εξοδο. Βγαινω στο δρομο και τρεχω, ειναι παντα σουρουπο κι εγω τρεχω σε στενα δρομακια, ανηφορες πολλες, κουραζομαι απιστευτα, συνηθως φοραω τακουνια και δε μπορω να τρεξω, αλλα βρισκω τη δυναμη και συνεχιζω γιατι διαφορετικα θα με πιασουν. Τελικα, μετα απο πολυ τρεξιμο, απιστευτο αγχος και φοβο, καποιες παγιδες απο τις οποιες ξεφευγω και διαφορες στιγμες που σχεδον με πιανουν, καταφερνω να ξεφυγω μια και καλη και να φτασω σε ενα ασφαλες μερος. Και τοτε ξυπναω. Δεν πεταγομαι, απλα ξυπναω, με ασχημη αισθηση, με φοβο, αγχος, θελω να κλαψω, αλλα ειμαι πολυ ηρεμη.
    Μηπως μπορειτε να με βοηθησετε να καταλαβω γιατι συμβαινει αυτο; Τελευταια, ειναι τοσο συχνο που φοβαμαι να κοιμηθω. Ξερετε τι μπορει να σημαινει; Που να οφειλεται; Μπορειτε ισως να με παραπεμψετε με καποια λινκ, ωστε να βρω παραπανω πληροφοριες;

    Σας ευχαριστω παρα πολυ!
    Χριστινα

  2. exoprovlima said,

    Όταν ήμουν μικρός είχα δει κι εγώ στο όνειρό μου πως είναι να πετάς, πραγματικά είναι τέλειο συναίσθημα, δεν περιγράφεται με λόγια.

  3. @exoprovlima μόνο και μόνο για αυτό αξίζει να μάθεις να ονειρεύεσαι συνειδητά.

    @BUTTERFLY αυτά που περιγράφεις είναι όντως στοιχεία που που παρατηρούνται σε πολλά επαναλαμβανόμενα όνειρα και εφιάλτες. Δες αν θέλεις τα άρθρα κάτω από τις Σελίδες (πάνω δεξιά) και προσπάθησε να κάνεις κάποιες ερωτήσεις στον εαυτό σου. Πες μου αν έχεις κάποιες απορίες.

  4. BUTTERFLY said,

    Καλημερα! Το διαβασα πριν να σου γραψω και μου φανηκε πολυ ενδιαφερον, με τη διαφορα οτι ηταν καπως γενικο, εμενα μαλλον εχει διαφορες παραμετρους…πιστευω οτι προκειται για αγχος που εκφραζεται μεσα απο τα ονειρα και ισως και καποιος θυμος προς εμενα για καποια πραγματα που δεν μπορω να ελεγξω, αλλα το θεμα ειναι οτι δεν ειμαι σιγουρη πως ειναι αυτο, επιπλεον δεν ξερω πως να το αντιμετωπισω και δεν ξερω αν ειναι κατι που πρεπει να το ψαξω περισσοτερο η να το αφησω και να δω αν θα σβησει μονο του…γενικα, εχω προβληματα χαλαρωσης, το μυαλο μου τρεχει σχεδον διαρκως…

    • Το ότι έχεις προσπαθήσει ήδη να δώσεις κάποιες απαντήσεις μόνη σου είναι πολύ σημαντικό και νομίζω είναι πολύ καλό ξεκίνημα για να συνεχίσεις την αναζήτηση. Θα μπορούσες να το αφήσεις, αλλά πάντα θα υπάρχει η πιθανότητα να ξαναεμφανιστούν. Θα σε βοηθούσε περισσότερο αν θα έβρισκες ποιο κομμάτι του εαυτού σου εκπροσωπούν τα άτομα που βλέπεις στα όνειρα και τι σχέση έχεις μαζί τους. Από αυτό θα καταλάβεις γιατί μοιράζεσαι με αυτά κάποιες σκηνές. Επίσης ποια κομμάτια είναι αυτά που αντιπαλεύονται; κτλ. Ίσως αργότερα αφού το έχεις ψάξει πολύ να φτάσει το όνειρο να έχει μια πιο θετική έκβαση κι αντί να τρέχεις να μένεις να τους αντιμετωπίσεις.

  5. marina said,

    k egw vlepw suxna ston upno mou pws petaw…alla to epidiokw monh mou gt katalavenw pws einai oneiro


Σχολιάστε

