Δεκέμβριος 28, 2011

Ο Docker μας έστειλε το όνειρό του

Posted in από E-mails στις 11:55 μμ από ονειροναύτης

Χθες το βράδυ ονειρεύτηκα το εξής: «Κάτι» χωρίς αυτό να είναι άνθρωπος, άνδρας μήτε γυναίκα μου έδειχνε ένα μικρό χριστουγεννιάτικο δέντρο φτιαγμένο από χαρτόνι. Το σχήμα του δέντρου ήταν λιτό και είχε χρώμα άσπρο. Τυλιγμένο γύρω του ήταν μία λεπτή μεβράνη. Το χωρίς μορφή «κάτι» προσπάθησε να βάλει ανάμεσα στην μεμβράνη αυτή και το χαρτόνι κάποιο υλικό το οποίο μου έμοιασε με πράσινο βαθύ. Συνειρμικά το μυαλό μου εκείνη τη στιγμή έκανε τη σκέψη πως προσπάθησε να το ντύσει σαν το έλατο. Καθώς λοιπόν προσπαθούσε να το προσαρμόσει κάτω από αυτή τη μεμβράνη άρχισα να αισθάνομαι έναν πόνο στην πλάτη και όλο και μεγάλωνε. Ο πόνος πολύ γρήγορα έγινε τόσο έντονος που άρχισα να διαμαρτύρομαι πως πονάω πολύ ενώ παράλληλα ένοιωθα οργή και μίσος στην πράξη αυτή. Καθώς λοιπόν άρχισα να φωνάζω πως πονάω άρχισε να με δαγκώνει πάρα πολύ δυνατά και με μανία στο μπροστινό μέρος αυτή τη φορά, λίγο πιο πάνω από την κοιλιακή χώρα. Θυμάμαι πως το άνοιγμα από τα σαγόνια του (χωρίς να έχω εικόνα από αυτά) ήταν πολύ μεγάλα και θα μπορούσα να πω πως ανατομικά θα ταίριαζαν μόνο με ενός μεγάλου ψαριού. Πονούσα πλέον τόσο πολύ, όσο δεν έχω πονέσει ποτέ στη συνειδητή μου κατάσταση. Επειδή καταλάβαινα πως δεν θα αντέξω πολύ ακόμη σε αυτό το μαρτύριο, προσπάθησα να φωνάξω βοήθεια, αλλά δεν μπορούσα να βγάλω τη φωνή μου έξω από το στόμα λες και κάποιος μου έσφιγγε το λαιμό και δεν με άφηνε να φωνάξω. Θυμάμαι πως ακουγόμουν αχνά ενώ από μέσα μου προσπαθούσα με τόση δύναμη να φωνάξω. Ήταν πραγματικά μαρτυρικό. Ξύπνησα ακούγοντας τον ευατό μου να φωνάζει βοήθεια αχνά και με βραχνή φωνή. Το όνειρο ήταν τόσο πραγματικό και ο πόνος τόσο έντονος και αληθινός που αμέσως σηκώθηκα και πήγα στο μπάνιο όπου έβγαλα την μπλούζα μου να δω αν έχω σημάδια από το δάγκωμα. Ευτυχώς δεν είχα, αν και δεν θα μου έκανε καθόλου εντύπωση αν είχα όντως σημάδια γνωρίζοντας πως αποτυπώθηκαν από την τόσο ρεαλιστική απεικόνιση του ονείρου. Τρόμαξα και αποφάσισα να αργήσω να ξανακοιμηθώ. Σπάνια βλέπω άσχημα όνειρα. Ζήτημα να έχω δει ένα ή δύο με αυτό στην ζωή μου. Μου έκανε εντύπωση. Το μυαλό μου πήγε στη μόρα αλλά σίγουρα δεν είναι. Έχει ξαναζήσει κανείς άλλος παρόμοια εμπειρία;

6 Σχόλια »

  1. Εδώ παρατηρούμε πολλά σύμβολα. Πρέπει να τα βάλεις κάτω και να δεις τι μπορεί να σημαίνουν για σένα.
    Τα παραθέτω εδώ για να σε διευκολύνω:

    • χριστουγεννιάτικο δέντρο:
      – φτιαγμένο όμως από χαρτόνι (σαν να είναι ψεύτικο δηλαδή, ή πιο εύκολο να φθαρεί;)
      – λιτό
      – άσπρο
    • κάτι καινούριο πήγε να προστεθεί μέσα, χρώματος πράσινο (σαν να λέμε το φυσιολογικό χρώμα του δέντρου, ή αυτό που του έλειπε, αλλά μιλάς και για ντύσιμο
    • ψάρι-σαγόνια

    Επίσης υπάρχει ο σωματικός πόνος. Διάβασες το άρθρο που υπάρχει πάνω δεξιά;

  2. lia said,

    Πιστεύω πως όλοι μας, ή όσοι θυμόμαστε τα όνειρα μας θα μπορούσε να περιγράψει ένα παρόμοιο όνειρο, ειδικά στο σημείο που θες να φωνάξεις και νιώθεις πίεση.
    Και πόνο.
    Τι είναι ο πόνος;
    Είναι μία αντίδραση του σώματος μας σε συνεργασία με τα νεύρα για να μας δείξει πως κάτι κακό συμβαίνει.
    Καιγόμαστε πχ. πρέπει το σώμα μας κάπως να μας ειδοποιήσει για να απομακρύνουμε το σημείο του πόνου από τη πηγή που το προκαλεί.

    Κάτι ίσως συμβαίνει στη ζωή σου, καινούργιο, που δεν μπορεί να προσαρμοστείς ή προσαρμόζεσαι αναγκαία.

    Μία οικογενιακή κατάσταση ίσως;
    Άχγος για τις εορτινές μέρες που ¨πρέπει ¨ να είμαστε με τις οικογένιες μας;
    Μία κάποια σεξουαλική καταπίεση;

    Πως ένιωθες βλέποντας το χριστουγιεννιάτικο δέντρο;
    Αυτό το κάτι σε έκανε αρχικά να νιώθεις πως απεναντί του;
    Φιλικά; Εχθρικά; Αμυντικά;
    Πνίγεις εσύ κάτι μέσα σου;
    Υπάρχει κάτι για τον εαυτό σου που δε θες να παραδεχτείς; Αποδεχτείς;

    Σε ποιόν διαμαρτυρόσουνα;
    Σε άκουγε κάποιος;
    Αν σε άκουγε κάποιος, πως θα ένιωθες;
    Πιστεύεις θα σε βοηθούσε να απαλαχτείς από το πόνο;

    • Πολύ βοηθητικό το σχόλιο σου lia. Docker μπορείς να απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις; Επίσης η ασάφεια για αυτό το ον που δεν ξέρεις αν είναι γυναίκα ή άντρας είναι πολύ ενδιαφέρον. Έχει και κάποια αντίφαση μέσα του, αντίθεση, αοριστεία; Σου θυμίζει κάτι αυτό;

  3. Docker said,

    Πολλές οι ερωτήσεις!

    Το ον αυτό μου έμοιαζε περισσότερο σαν κάτι άυλο, μη πραγματικό, που δεν ανήκει στον δικό μας κόσμο.
    Άγχος για τις εορταστικές μέρες δεν έχω. Ούτε κάποια σεξουαλική καταπίεση. Βλέποντας το χριστουγεννιάτικο δέντρο (το τόσο λιτό και άσπρο από χαρτόνι), νομίζω πως περίμενα κάτι παραπάνω από αυτό αλλά με την δεύτερη σκέψη μου (μέσα στο όνειρο) προσπάθησα να εντοπίσω τα θετικά του στοιχεία. Θυμάμαι μάλιστα πως πρέπει να σκέφτηκα ….είναι άσπρο άρα minimal, το σχήμα του είναι απλό χωρίς υπερβολικές φαμφάρες, νά έχει και μία ζελατίνα γύρω του. Τί ρόλο να παίζει αυτή η ζελατίνα; ….Και τότε ήταν που άρχισα να βλέπω το ον να προσπαθεί να βάλει την πράσινη μπορντούρα. Θα έλεγα λοιπόν πως υπήρξε μια μικρή αποστασιοποίηση αρχικά ως προς το δέντρο αλλά αμέσως μετά προσπάθησα να είμαι φιλικός ως προς την ιδέα και το design του δέντρου. Διαμαρτυρόμουνα λοιπόν σε αυτό το ον (λέγοντάς του να σταματήσει να με πονάει) και προσπαθούσα να φωνάξω βοήθεια ενώ ξέρω πως και να φωνάξω πραγματικά δεν θα με ακούσει κανένας, καθώς μένω μόνος. Χμ!

    • Πάρα πολύ ενδιαφέρον. Ήδη έδωσες πολύ περισσότερα στοιχεία. Γενικά να ξέρεις ότι οτι βλέπεις στο όνειρο είναι δικά σου πράγματα, γιατί εσύ τα δημιούργησες. Εννοώ ότι είναι κομμάτια του εαυτού σου. Ειδικά όταν το υπερασπίζεσαι τόσο πολύ στο τέλος φαίνεται ότι είναι μια σημαντική πλευρά του εαυτού σου. Άρα τώρα θα πρέπει να εντοπίσεις για ποια πλευρά του εαυτού σου μιλάμε. Ενδιαφέρον που χρησιμοποιείς τη λέξη λιτό και minimal χωρίς φανφάρες, Και πολύ πιο ενδιαφέρον είναι ότι αρχίζεις να βρίσκεις τα θετικά σε αυτή την πλευρά και να την αποδέχεσαι. Τώρα όσο για τη ζελατίνα. Συνήθως η ζελατίνα είναι περίβλημα σε μια συσκευασία όπως τα φαγητά μας για να τα προστατεύσει. Σου λέει κάτι αυτό; Και να αυτό το αόριστο και άυλο πράγμα που προσπαθεί να προσθέσει κάτι άλλο, αυτό το πράσινο. Τι σημβαίνει εκεί; Τί κανεί ακριβώς για σένα αυτό; Νομίζω ότι πας να αγγίξεις κάτι, αλλά σε πονάει; Επίσης να πω ότι δεν χρειάζεται να απαντήσεις εδώ, γιατί τώρα μπαίνουμε πολύ σε προσωπικά θέματα. Κράτα αυτές τις ερωτήσεις και προσπάθησε να τις απαντήσεις μόνος σου.

      • Docker said,

        Σας αυχαριστώ όλους που ασχοληθήκατε τόσο αναλυτικά με το όνειρό μου αυτό. Κρατώ όλες τις παρατηρήσεις σας στο μυαλό μου και αφού τις φιλτράρω κατάλληλα ελπίζω να οδηγηθώ στα αναμενόμενα αποτελέσματα που δεν είναι τίποτε άλλο παρά η βαθύτερη κατανόηση του ονείρου μου και κατ’ επέκταση του υποσυνείδητού μου. Σας ευχαριστώ!


Σχολιάστε

