Ιουνίου 6, 2013

Το blog αυτό δεν είναι ονειροκρίτης

Posted in Updates στις 11:34 μμ από ονειροναύτης

… αλλά προτείνει λύσεις μέσα από τις μόνιμες σελίδες του για το πως μπορείτε να ερμηνεύσετε Εσείς το όνειρό σας. Το παρόν blog είναι ένα εργαλείο με το οποίο μπορείτε να βοηθηθείτε στο να αναλύσετε μόνοι σας τα όνειρά σας. Μπορείτε να δείτε αυτό το
Όνειρο – παράδειγμα για προσωπική ανάλυση. Επίσης πριν σχολιάσετε δείτε αν κάποιος ήδη έχει γράψει παρόμοιο σχόλιο που του έχουν δώσει ήδη απάντηση. Αν υπάρχει ακόμα σοβαρή ακόμα επιθυμία να συζητάτε τα όνειρά σας κι όχι απλώς να γράφετε τα δικά σας εδώ και να περιμένετε κάποια απάντηση τότε σχολιάστε αυτήν την ανάρτησή μου ώστε να καταμετρήσω το ενδιαφέρον.

4 Σχόλια »

  1. lorelaidream said,

    Καλησπέρα και συγχαρητήρια για το Ονειρολόγιο. Απορώ πως δεν το είχα ανακαλύψει νωρίτερα.
    Είμαι ένα άτομο που γενικά θυμάται τα όνειρά του σχεδόν καθημερινά. Δεν έχω σειριακά όνειρα, υπάρχει κάτι όμως που με έχει προβληματίσει. Εδώ και μια δεκαετία περίπου, έχω ονειρευτεί αρκετές φορές ένα παραθαλάσσιο μέρος (μου δίνει την αίσθηση νησιού), στο οποίο δεν έχω πάει ποτέ στη ζωή μου. Όποτε βρίσκομαι εκεί συνήθως απλά περπατάω μόνη μου, αλλά μερικές φορές συναντάω και κάποιους άγνωστους ανθρώπους. Δε μιλάμε, απλά χαμογελάμε ο ένας στον άλλο.
    Πριν από μερικά χρόνια, σε μια συζήτηση με κάποιον τρελαμένο με τον Castaneda, μου είπε πως αυτό το νησί έχει όνομα ( δεν το θυμάμαι ακριβώς, κάτι σαν Λίντο) και πως εκεί πάνε οι ονειροναύτες. Προσπάθησα να μάθω κάτι παραπάνω γι’ αυτό αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Έχετε κάτι υπ’ όψιν σας; Ευχαριστώ!

    • Προσπάθησες να μιλήσεις με τους άλλους ανθρώπους στο νησί αυτό; (μιας κι έχουν περάσει τόσους μήνες)

  2. κατερινα said,

    πριν λίγο καιρό είδα ένα αρκετά περίεργο όνειρο. Ήμουν πάνω σε μια μηχανή, την οποία δεν οδηγούσα εγώ αλλά κάποιος άλλος. Πεσμένη λοιπόν και έχοντας τα κάπως χαμένα είδα ξαφνικά να με πλησιάζει ένας μονόκερος… η λευκή φιγούρα του πετούσε και ερχόταν προς το μέρος μου. Μου προκάλεσε δέος και δεν ήξερα τι γινόταν αλλά ο μονόκερος φαινόταν σαν να ήξερε πολύ καλά πού πάει και τι θέλει να κάνει και σαν να μου το μετέδιδε αφέθηκα. Βρέθηκα πάνω του και πετάγαμε προς κάπου…Σε αυτό το σημείο άρχιζα να χάνω σήμα.. τι θέλω να πω.. πώς είναι όταν βλέπεις τηλεόραση και χάνει σήμα;; και μια έρχεται η εικόνα και μία πάλι διακόπτεται;; ε κάτι τέτοιο γινόταν…μάλιστα γινόταν και το εξής σε αυτές τις διακοπές μια με έβλαπα πάνω στον μονοκ. μια πάλι πεσμένη όπως στην αρχή του ονείρου. Εδώ τελειώνει το όνειρο..Βλέπω συχνά όνειρα αλλά πρώτη φορά κατι τέτοιο…μακάρι να ξαναδώ τον μονόκερο. Τι μπορεί να είναι ο μονόκερος;δεδομένου ότι δεν είδα ένα υπαρκτό ζώο αλλά ένα σύμβολο και πλάσμα ονειρικό και μυθικό;; Ευχαριστώ

  3. moddomblog said,

    exw epanalambanomena oneira (efialtes)gia panw apo 10 xronia 1-2 fores thn ebdomada .Oloi oi efialtes teloynte peri ths 2.30 to brady.APISTEYTA EFIALTIKES STIGMES.Blepw oti eimai sthn kolash ena sktoteino ,kameno topio και να bgainoyn mesa apo thn gh daimones poy erxontai kata panw moy .H na blepw sto spiti moy na anoigvkleinoyn oi portes apo tis ntoylapes kai na akoyw fwnes kai dia fora alla poy panta exoyn 8ema daimos h pneymata .Se ola ta oneira fwnazw me anar8res krayges kai sto spiti xipnane oloi .Panta kataligw na xypnaw thn stigmh poy exorkizw to pneuma me kapia proseyxh poy thn akoyne kai h gynaika moy ayfoy thn exw xypnhsh poio mprosta m tis fwnes moy.


Σχολιάστε

